SEKSIN HAJU KOTONA
No niin. Vielä kerran monien kertojen jälkeen sama kysymys.
Haiseeko teillä seksi kotona vai ei ja jos haisee niin miten?
usein saman aiheisia keskusteluja poistettu ja mikä siinä on, että porukka ei vastaa?
Kommentit (30)
Haisee ja siis todellakin haisee!
Naiset ei oikein tajua, että juuri se on se nautinto. Heti pesemässä mällit pois
Porukka ei vastaa ap siksi, koska he eivät halua osallistua sinun häiriintyneisiin kysymyksiin.
Kiihkeestä seksistä tulee hiki eli ainakin botenki haisee
Vierailija kirjoitti:
Porukka ei vastaa ap siksi, koska he eivät halua osallistua sinun häiriintyneisiin kysymyksiin.
Älä lässytä lantaa.
Asiasta pitää puhua ja se on myös nautinto. Teidän perusPenojen kysymyksiä ja keskusteluja on jo ihan tarpeeksi kuten esim, Oih voiko rakastella ilman rakkautta, Voiko raskauden aikana rakastella, Rakastaako mies minua, Rakastaako nainen minua, Pettääkö puoliso!!! Siis ihan tarpeeksi tätä lässyn lässyn shittiä
Nyt puhutaan kunnon aiheesta ja keskustelua kehiin.
Haiseeko ja miten haisee
Vierailija kirjoitti:
Haisee paskalle!
Se se vasta on nautinto
Haisee paskalle, hielle ja pillulle, riittääkö ap?
Tämä on kielletty aihe. Tai ainakin viimeistään silloin aihe poistetaan kun yksi tai useampi kirjoittaja mainitsee nauttivansa perseen tuoksusta
Vierailija kirjoitti:
Haisee paskalle!
Hyvä haju, hyvä haju!
mulla kans usein haisee pieru kun vedään naista peppuaukkoon, ai ai. Se on nautinto se
Kun on pikkuhousut poissa, haisevat molempien perseet. Ei sille mitään mahda. Hajut ovat seksin kulunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Haisee ja siis todellakin haisee!
Naiset ei oikein tajua, että juuri se on se nautinto. Heti pesemässä mällit pois
kalan haju se on eetwarttia.
En tiedä, onko minulla heikko hajuaisti, mutta minä en haista seksiä juurikaan seksin aikana enkä varsinkaan jälkeenpäin. Siinä vaiheessa haisee vähän, kun menee vessaan pesulle, mutta ei se sperman haju sinnekään jää.
Kyllä seksin jälkeen kun palaa vessasta pesulta, niin makuuhuoneessa haisee seksi. Olemme molemmat siistejä ihmisiä ja peseydymme usein ennen seksiä, mutta siltikin ilmassa tuoksuu jnkl yhdistelmä mietoa lämmintä hienhajua molemmista. Ei ole epämiellyttävä haju, vaan lämmin ja täynnä hormoneja.
Meillä haisee narttu kissan pissa. Se on todella voimakkaan hajuista.
Kun ollaan nussittu, niin makkarassa haisee seksi. Lakanoissa on iso lammikko ja naisella spermat valuu.
G-miesten lemmenkutsu on äänekäs pieraisu. Se tosin haisee.
Olin aikoinaan seksisuhteessa yh-äidin kanssa. Jyystettiin siis aika hulluna kuukausitolkulla. Alakouluikäinen poikansa oli poissaollessani todennut äidilleen että täällä haisee Matille (keksitty nimi).
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan seksisuhteessa yh-äidin kanssa. Jyystettiin siis aika hulluna kuukausitolkulla. Alakouluikäinen poikansa oli poissaollessani todennut äidilleen että täällä haisee Matille (keksitty nimi).
Aika Kova 😊😊
No ei haise pillu eikä kalukaan; ollaan
molemmat todellakin puhtaita, niin eipä haise. Mutta jos sperma jää pilluun , siellä se "mynnähtää" äkkiä ja silloin voi haistakkin, mutta ei se haise kuin siellä missä on.
Tämä ei todellakaan ole siis naisen vika...vaikka siitä aina naista mollataankin.