Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi passikuva näyttää ihan karsealta heti kun sen näkee, mutta muutaman

Vierailija
05.12.2024 |

vuoden päästä ei olekaan niin kamala. Joo, ei mikään kaunotar edelleenkään ja kaksoisleuat näkyy ja naama on kuin venytetty, mutta sitten...tuollaisia kuvia moni keski-ikäinen ihan vapaaehtoisesti laittaa omaan someen profiilikuviksi ja itse on tyytyväinen jos ei koskaan tartte näyttää kellekään passia :D.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kauhulla ja ihmetyksellä katsonut kuinka jotkut rohkeat laittavat ihan lähikuvan itsestään someen, jossa naama on turvoksissa ja on niitä kaksoisleukoja. Mistä se rohkeus tulee?

Vierailija
2/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äiti kuoli ja siinä paniikissa kumminkin käsitin, et nyt pitää olla voimassaoleva henkkari: ei muuta kuin varaamaan aika kuvaamoon ja sitten poliisilaitokselta hakemaan sitä uutta henkkaria (ei ollut muuta henkkaria kuin se vanha pinkki ajokortti, joka ei kelvannut enää mihinkään).

Siinä kuvassa oon kuvassa oon kuin Frendien Chandler Bing: valokuvaaja koitti sanoa, et ota nyt vähän iloisempi ilme :)))

Nyt, 4,5 vuoden jälkeen sille osaa jo nauraa :)

Mutta, ens keväänä se ois taas se sama uudestaan....

t. chandlerbing?

Vierailija
4/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille kaikki nauraa vahingoniloisena vaikka vuosia menisikin. 

Vierailija
5/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sille kaikki nauraa vahingoniloisena vaikka vuosia menisikin. 

Joo, mutta muistan sen ensijärkytyksen kun katsoin kuvaa :D. Nyt piti tarkistaa voimassaolo ja pystyin jopa katsomaan kuvaa :). Ap