Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammimasujen Su-Ke

14.09.2008 |

Tein nyt uuden keskustelun, kun edellinen näytti loppuvan lauantaille.

Kiva kuulla että myös muilla on selkävaivoja ja liitoskipuja, ajattelin jo että oonko ainut "raihnainen". Muuten onneksi oma vointi hyvä.

Nyt on muutenkin mieli hyvä, kun käytiin hankkimassa uusi auto vauvaa varten. Mulla oli ennen sellainen pieni, vanha, rämä auto ja miehellä pakettiauto. Nyt sitten hankittiin mulle uudempi farmari, jolla on hyvä liikkua lapsen ja koiran kanssa. Kivaa:) Nyt pääsis sitten ostamaan sitä turvakaukaloakin.

Mutta eipä mulla kummempia

Hyvää sunnuntaita kaikille ja hyviä vointeja!

Mä siirryn tonne brion sivuille tutkimaan vaunujen värejä, on niin vaikea valita väri, joka sopii kummallekin, kun ei tota sukupuolta tahdota tietää ja myös tulevaisuuttakin ajatellen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sitten mitään ajattelematta omat tämän päivän porinani tonne vanhaan pinoon. Jos kiinnosta niin käykää lukemassa ne sieltä kun en nyt millään enää ehdi uutta tekstiä tänne raapustaa.

KainoElvi ja kamu 20+2

Vierailija
2/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku monitaituri laittaisi samalla noi mun tiedot siihen listaan kun sitä alkaa tähän pinoon taas liittämään?

Onnea Aino-Mariialle uudesta autosta ja toivon mukaan synttäripirskeet sujuu KainoElvin luona pienestä kuumeesta huolimatta!

Meillä on ollu miesväellä pihapäivä kun isäntä on siivonut autotallia ja pikkumies on avustanut siivoamalla lelujaan pisin pihaa. Nyt poika jäi ruuan päälle kattomaan Puuha-Peteä ja Tomi Traktoria, toivottavasti ottais pienet torkut. Eipä tuo juuri kotona ole päikkäreitä ottanut kaksi täytettyään, hoidossa nukkuu kyllä päivittäin hetken.

Kylläpäs tuo "alivuokralainen" innostuu tästä istuma-asennosta aina, heti alkaa möyriminen ja potkuttelu. On siellä istumassa ja toivon mukaan heittää voltin ennen ulostuloaan, ettei tarvis lähtee kääntelee tai muuta...

Pitäis mennä keksimään jotain tekemistä taas tauon jälkeen. Rasittavaa kun heti alkaa supisteleen tai iskias kiristää niin, on aika rajoitettua toi tekeminen :(

Rauhallista sunnuntaita!

Marlene ja poika nimeltä Alli 20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan ihanaa tää viikonloppu! Mä en juurikaan viikonloppusin töitä tee (max kerran kuussa, välillä harvemminkin), joten saa olla perheen kera ku mies sit taas tekee noita normaali ihmisten työaikoja ;-). Mä alotin kaksi viikkoa sitten tekee 100% työaikaa, sitä ennen tein 1,5 vuotta 78% ja sitä ennen puol vuotta 50% työaikaa. Nyt tosiaan on tunne että siellä töissä on jatkuvasti.. Okei, helpotusta tähän tuo, että mulla on vielä ennen äitiysloman alkua 4 viikkoa pitämättömiä lomia ja tosiaan pidän niitä aina viikon sillon ja toisen tällöin. En halua pitää niitä putkeen enkä myöskään just ennen äitiyslomaa.

Jes, löysin netistä myyntipaikan mistä voin ostaa tuon tukivyön tolle mun nivustyrälle. Ja hintakin yllätti positiivisesti, reilu 100 euroa. Mä soitin kunnalle ja kyselin olisko mahdollista saada lainaksi niin tääl ei oo lainkaan nivustyrään tukivyötä saatavilla. Sit ne vaan sano, et niitä kyl saa ostettua, mut ne on tosi kalliita. Olin meinaa varautunu useampaan sataan euroon joten siihen verrattuna toi on pieni hinta!Pakko se vaan on hankkia ku se pullottaa melkis koko ajan. Ja on sillon aina kipeä :-(

Mä oon nivustyrästä huolimatta voinu hyvin, välillä supistelee (varsinkin eilen ku olin kaksinkerroin ja kolme tuntia maalasin maassa makaavia lankkuja..), mut pitää sit vaan levätä niin loppuvat!!! Kyllähän se kohdun kasvu välillä tuottaa pieniä tuntemuksia ja ilmottelee olemassa olostaan.

Olin eilen neidin kanssa lähikoulun sirkuksessa ja ai että tyttö tykkäs. ja tänään käytiin perheen voimin markkinoilla ja ostettiin kaikkia herkkuja... Tää mun makean syönti on aikas hurjaa, namia, suklaata ja omenapiirakoita vaniljakastikkeen kuluu aikas paljon. Omasta puusta ku tulee omenoita niin en vaan malta olla tekemättä piirakoita! Mut positiivista tässä on se, että painoa on tähän mennessä tullu vasta 2kg ;-). Valitettavasti vaan ne äidin ja vauvan "kasvattavat" kuukaudet on vasta edessä päin..

Torstaina oli rakenneultra ja kaikki näytti olevan hyvin. Sukupuoli jätettiin avoimeksi.

Marlene: se vauva on vielä niin pikkuinen, että kääntyilee useita kertoja päivässä vielä siellä vatsassa, älä sitä lopullista tarjontaa murehdi! Mulla jo pelkästään rakenneultran aikana (n.20min) heitti muutamat voltit ;-)

T: Pantsa ja peukaloinen rv 20+3

Vierailija
4/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli hommaa lueskella melkein viikon rästissä olleet tekstit. :) Ku mies on ollu kotona niin ei oo kauheana tullu koneella istuttua.

Marlenelle: minä ainaskin olen reissuleskenä aina joka toinen viikko. :) ja oli joku muukin meistä, mut en nyt muista kuka...

Alkuviikko meni mulla puskissa. :) viinimarja sellaisissa. Nyt on sitten 200l pakastin täynnä mansikkaa, viinimarjoja, mehuja, mustikkaa ja ensi viikolla olisi tarkoitus mennä puolukkaan. Ja sitte vielä ennen tammikuuta ois tarkoitus tehdä sinne myös valmiiksi ruokia, ettei tarvi ensimmäisiä viikkoja vauvan kaa sitte tuhlata ruoan laitossa.

Takista oli keskustelua...mun syksytakki alkaa olemaan tosi pinkee jo, mut yritän selvitä sillä sinne, että vois käyttää talvitakkia. Varmaan pitää jonkinlainen takki ostaa...joko isompi koko tai jos löytäis jonkun kohtuuhintaisen jostain äitiysvaateliikkeestä.

CURIOUS oli tehnyt hahtuvahousuja...mistä sää sait niihin ohjeen? netistä oon kattellu, mut en oo löytäny vielä sellaista kivaa pikkulahkeella olevaa.

Liikunnasta on ollu myös puhetta...mää mietin jos menis jumppaan...mut en oo ikinä käyny, niin mietin sitte,että onkohan äkkiseltään liian raskasta ja outoa vaikka meniskin johonkin "mummojumppaan". Ja uimaan ois kiva mennä, mut pitäis ensin melkein päivittää uintitekniikoita, että viitsis... Ehkä mää vaan jatkan sauvalenkkeilyä ja kävelyä muutenkin. Ja kotona jumppailua ja venyttelyä.

Neuvola oli ny perjantaina... Kohdunpohjankorkeus oli 20,5. Oma paino oli lisääntyny 200g viikossa eli kuulemma normaalisti. Ja sanoi muutenkin, että ei sais ressailla siitä painosta. Sokerirasitukseen varattiin aika ja kaikkiin valmennuksiin annettiin aika. Sitte ens kerralla varataan se neuvolalääkäriaika. Ku ei oo niitä meillä ku kaks. Ultria kolme. Nyt jännitän sitte sitä sokerirasitusta...toivottavasti ei ois mitään häikkää. Pitää TOSISSAAN miettiä syömisiään.

Mukavaa viikonalkua kaikille! Ai niin...nyt on tuntunu jo vauvan liikeet miehenkin käteen. :D oli ihan innoissan.

Amelie ja Martti rv 22+5

Vierailija
5/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille.

Mukava viikonloppu alkaa olla takana ja arki taas alkaa... Ei voisi nuo työt enää vähempää kiinnostaa! Vaikka pitäisi kyllä, kun on vähän kiireitä ja meillähän apua ei saa ellei itse ymmärrä pyytää. Olen toimistotöissä - tilitoimistossa. Toivoisin myös, että pomo ottaisi jo tuon äippäloma-asiani tapetille ja alkaisi tosissaan etsimään sijaista. Olisi mukava, kun saisi hyvillä mielin jäädä lomalle, ja eihän sitä koskaan tiedä, milloin joutuu jäämään pois... Vaikka ehkei minun itse pitäisi ottaa tästä mitään stressiä. Minkäs teet, kun on sellainen tunnollinen ;)

Tänään puuhailin tuolla ulkosalla, siivosin pihalta kaikki kesäkukat jo pois. Ei ole tullut kasteltua enää viikkoihin ja eilen ostin muutaman callunan tilalle. Siitähän se inspiraatio sitten taisi tulla. Syksyä tuntuu olevan jo ilmassa! Mies "karkasi" metsälle ja aamulla hän lähtee taas kurssille. Vähän yksinäistä täälläkin siis.

Mulla tuo liikunta on myös yksi tärkeimmistä harrastuksista ja yritän jatkaa sitä niin pitkään kuin mahdollista. Koiran kanssa käyn lenkillä päivittäin ja ihan harrastuksena olen myös käynyt ohjaamassa naisten kuntojumppaa kerran viikossa. Vielä ainakin toistaiseksi olen pystynyt toimimaan miltei normaalisti - ehken ole malttanut lepäillä ihan niin paljon kuin voisi. Taatusti senkin aika vielä tulee.

Huh, mylläkkä alkoi tuolla vatsassa. Kiva kuitenkin, kun nuo liikkeet minäkin tunnen jo näin hyvin. Enää ei haittaa tuo istukka kohdun etuseinämässäkään!

Värikästä syksyistä alkavaa uutta viikkoa kaikille! Siirryn taas taustailemaan...

Nuhanenäinen Salama-78 + Viuhti, rv 21+4

Vierailija
6/41 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla myos yksi reissuleski - mies olikin vuoden kotona melkein joka paiva! Tanaan sitten alkoi taas reissuaminen jota kestaa joululle asti, eli lahtee aina sunnuntai-iltapaivisin ja on takaisin myohaan perjantai-iltana. Etta varmaan tulee sitten netissa roikuttua iltaisin kun pikkuneiti on mennyt nukkumaan... Lahdimme tanaan heti iltapaivalla miehen lahdettya ulos ja tapasimme kaverin ja hanen tyton (he ovat samassa tilanteessa kuin me eli etta isi on reissussa) ja kavimme kahvilla ja istuimme auringonpaisteessa satamassa katsomassa veneiden ja laivojen kulkua. Oli aivan ihana kesainen paiva - t-paita riitti ja melkein kuuma oli auringossa!

Nyt sitten pitaa taas tottua tahan arjen pyoritykseen yksinaan - harmittavinta on etta pikkuneidin paivakotipaivat pitenevat koska yleensa mies ehtii hakemaan ennenkuin mulla loppuu edes tyot. Mutta tassa on enaa 2 1/2 kuukautta toita jaljella (ja siis jokatapauksessa vain 3pv/vko), ja onneksi mulla on liukuva tyoaika - pitaa vaan pitaa huoli ettei jaa miinukselle ennen kuin aloitan lomat ja siita suoraan sitten aippaloman...! Ja mies on onneksi jattanyt pakastimen tayteen ruokaa meille yksittaisannoksina :-)

Masuasukki on ihan samallalailla aktiivinen kuin esikoinenkin oli - eli energiaa riittaa ja viela kun on tilaa niin potkuja tulee jokapuolelle - joskus kylla saa minut aika pikaiseen juoksemaan vessaan kun oikeen osuu potku rakkoon :-) Olen nyt sitten antanut jo osan tyton pienista vaatteista pois etta toivottavasti ultra oli oikeassa tallakin kertaa (tosin tutuille ne vaatteet ovat menneet etta kylla ne saa tarvittaessa takaisinkin)

Charlie rv 22+3

Vierailija
7/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana viikonloppu takana! Mies aloitti uudessa työpaikassa ja minä olin viikolla kaikki päivät yksin kotona. :( Mutta nyt oltiin koko viikonloppu yhdessä ja on ollut niin leppoisaa! On se kumma, että oikeasti tuollaiseen miesolentoon voikin kiintyä niin kovin paljon... ;-) <3

Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn, keskiviikkona rakenneultra. J ä n n i t t ä ä ! ! !

Pitää sitten kertoilla mitä näkyi. :)

Vauvan selviä liikkeitä kaipailen minä. Kevyitä muksausuja yms. tuntuu aina välillä, mutta ei varsinaisesti mitään "rauhoituhan nyt pikkuinen" -kohtauksia, ainakaan mitenkään rutiinilla. Ehkä tämä vaavi on vielä niin rauhallinen tapaus, saa nähdä muuttuuko kun vielä vähän kasvaa.

Ja niin, jotkut kun miettivät että olisko kannattanut mennä helmiodottajien puolelle, niin täällä olen minäkin mahdollinen helmisynnyttäjä. :) La 26.1. Eli katsotaan nyt kuka ehtii kenen edelle. :D

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille masuille!

MamaLady & Nasu Masukki rv21+0

Vierailija
8/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.

Lauantaina oltiin siellä tupareissa, oli ihan mukavaa siellä oli moni " kuskina" etten ollut ainut selvinpäin :) Tultiin kotiin klo 2.30 eli suht aikaseen. Aamulla sit oli mulla joku ihmeen myötätunto krapula ku pää ihan sairaan kipee... varmaan tuo valvominen teki tehtävänsä :) Huomasin muuten että kun muut jo boolia niin minä join samaan tahtia sitten villivadelma wishyä nam...

Klo 10 olis neuvola tänään ja harmittaa kun pojat vielä nukkuu ja mä joudun ne herättämään, mikähän siinä on et sit ku on menoa niin sit lapset nukkuu posottaa. Pojat tuli eilen kotiin mummolasta ja isompi poika oli ihan tohkeissaan kun oli käynyt markkinoilla ja sit oli vaari viennyt sunnuntaina pojan Tivoliin :) Pienempi roikku koko illan kiinni mun lahkeissa, mihinkään en saanut mennä ilman toista.

Saa nähdä mitä neuvolassa sanotaan painon noususta ja Sf mitasta :) ei mua oikeestaan kumpikaan niin kauheesti jännitä, saahan sitä nyt vähäsen tulla painoa :) En ota siitä stressiä...pöllöksihän sitä tulee jos joutuu koko aika miettiä painoa. Kyllä sitä sit ehtii miettimään vaavin syntymän jälkeenkin

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille

T:Lootuskukkanen ja %hearts; Aada ♥ rv 22 taas vaihtu viikko

Vierailija
9/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelielle ja muillekin hahtuvapöksyistä ja muusta kestoilusta kiinnostuneille tiedoksi, että sivustolla Kestovaippainfo.fi on paljon tietoa kestovaipoista ja niiden itse tekemisestä. Muistaakseni keskustelupalstaa varten pitää rekisteröityä, mutta osaa sivustosta voi lukea ilmankin. Sitten yahoolla on kaksi keskusteluryhmää aiheesta. Tee-se-itse kestot on erityisesti vaippojen tekemiseen liittyvä, ja kestovaippapiiri sellainen yleisempi. Näihin vaaditaan rekisteröityminen.

Yritän laittaa tähän tuon kestovaippainfon linkin, saa nähdä onnistuuko.

Curious 20+6

Vierailija
10/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se tuli kahdesti, pahoittelen! ;-)

Vierailija
11/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis onnistunut, yritän uudelleen, mutta jos nytkään ei onnistu, niin osoite on siis http://www.kestovaippainfo.fi/.

Googlaamalla olen löytänyt muitakin ohjeita, mutta se vaatii joskus sitkeyttä. :-)

Curious

[http://www.kestovaippainfo.fi/]

Vierailija
12/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreistä selvitty. Muutama perhe jätti tulematta "taudin pelossa", mutta suurin osa vieraista uskaltautui paikalle, joten ihan käsiin ei juhlat menneetkään.

Komosen kuume sitävastoin kipusi illalla yli 39:n asteen ja normi kuumelääke ei tilannetta helpottanut. Onneksi on lähipiirissä lääkäri, jonka luvalla sain antaa lapsukaiselle vähän tujumpaa tulehduskipulääkettä ja saatiin sillä kuume laskemaan yöksi edes vähän alemmaksi. Mies käytti kolmosta lääkärissä silloin päivällä, lääkärin mukaan korvat ok. Oli vaan tuuminut , että jos kuume ei laske iltaan mennessä niin voi tulla uudelleen näytille, että katsotaan sitten vaikka noi tulehdusarvot...Vähän meinasi keittää kun ei tuo terveyskeskuksessa sairaan lapsen kanssa jonottaminen ole ihan niin mukavaa, että sitä kaksi kertaa päivässä viitsisi huvikseen tehdä. Ei siis määrännyt reseptiä parempaan kuumelääkkeeseen tai ohjeistusta muutenkaan kuumeen hoitoon, vaikka jo tolloin kuumetta oli 38.5 astetta lääkkeistä huolimatta (ja mies ei tietysti älynnyt mitään kysyä..arhg..)

Töihin tänä aamuna sitten soittelin, että kotipäiviä on tiedossa ja tietty tänään olisi työpaikalla ollut koko aamupäivän kestävä iso palaveri, jossa suunniteltiin työmme suuntaviivoja/sisältöä tulevaisuudessa.

Tänään kyllä meinataan viettää sitten koko päivä tekemättä mitään järkevää. Syödään synttäreiltä jääneitä leipomuksia ja nautitaan olosta ja rauhaisesta elosta.

Eilisen terveellisen ruokavalion (joka siis koostui lähinnä täytekakusta, mokkapaloista yms) innottamana kamu päätti näyttää todelliset voimansa ja tunsin ekan kerran liikkeet myös vatsan päälle, joten kaipa tuolla vatsassa kasvetaan ja voimistutaan.

Osaisiko kukaan kertoa mistä löytyy ihan tavallisia, perusvärisiä pitkähihaisia äitiys t-paitoja?. Kipeästi niitä tarvitsisin ja ainakaan meidän HM:ltä/Lindeksistä niitä ei löytynyt.

Voimaa viikkoon kaikille!

t: KainoElvi ja kamu 20+3

Vierailija
13/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä vaan saikkuilen,ainakin tän viikon vielä.Sit ei oliskaan kun viis viikkoa töitä jäljellä.Äippälomaa odotellessa...

Tänään onkin sit se kauan odotettu 4D ultra,pari tuntia täytyy vielä malttaa odottaa!Jännittää ihan hirveesti vaikka kaikki hyvin rakenneultran mukaan onkin.Näkeepä pikkukaverin oikeen selvästi,ehkä se siinä eniten jännitystä aiheuttaakin.

Huomenna olis sit neuvola ja saa vihdoin ne kelan paperitkin.Varmaan synnytysvalmennukseenkin katotaan aikaa.Painosta en oo yhtään stressiä ottanu,tulee mitä tulee.Ja nyt en oo edellisen neuvolan jälkeen puntarilla käynykään eli ei mitään hajua huomisista lukemista.Koiran kans tulee päivittäin lenkkeiltyä ja huomenna olis tarkotus alottaa uiminen.Eli kyl sitä jotain yrittää tehdäkin...

Vointeja kaikille!

tepa ja kaveri 23+1

Vierailija
14/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli ok, 35o g on tullut viikossa ja yhteensä koko aikana 4,8 kg, eli mun mielestä ihan ok. Hemppa oli 146 ja hoitsu sano et ei todellakaan uskoisi että olen raskaana kun noin hyvät lukemat :) SF mitta oli 21,5 cm eli yläkäyrällä mennään niinkun aina ollut.Vaavin syke n. 142

Kainoelvi:Harmi että muksu kipeenä, onnex meni syntskät kuitenkin mukavasti...

Nyt eikun nukkumaan

Lootuskukkanen ja aada rv 22

Vierailija
15/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä piti tulla tänne kertomaan, ku tänään ku heräsin niin oli ihan hirveä potkunyrkkeilymatsi menossa mahassa. Ajattelin, että katsotaanpas näkyiskö jo mahan pinnalla potkut ja NÄKYI! :) Toivottavasti olisi illallakin noin vilkas, että näkis mieskin.

Sitte ihailin Prismassa yhtä talvipukua vauvalle...kummasti nyt ku tietää sukupuolen niin löytää itsensä useammin ja useammin lastenvaatteita hipustelemassa. :D

Mukavaa maanantai-iltaa!

Amelie ja Martti 22+6 (jee, huomenna uuteen viikkoon taas.)

16/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä olen minäkin. Viikonloppu meni niin etten tainnut koneella käydäkään, no, ihmekös kun aloitin (ja lopetin) tapetointiurakan ja siinäpä meni lauantaipäivä. Sunnuntai sitten sitä potiessa... en oikein suosittele :/ La-iltana supisteli ankarasti, kun 5 tunnin kurkottelun ja tuolilla hyppimisen jälkeen vähänkään meni kippuraan, joten taisi jäädä minun viimeiseksi remonttihommaksi tämän raskauden aikana. Mutta tulipa komea eteinen :D Tänään kun töistä tulin kotiin niin tulvahti hieno tunne kotiintulemisesta kun sisään katsahti. Listat on vielä takaisin panematta, mutta sen saa hoitaa mies, täytyy tosin vähän hoputella että ennen ristiäisiä olisivat kaikki takaisin paikoillaan... Meillä kun nämä vanhan talon remonttihommat ovat lievästi sanottuna "pitkissä kantimissa."

Raihnaista meinaa siis olla täälläkin. Parin viikon takaisen kompuroinnin seurauksena sain joko pysyvän krampin tai iskiaksen oikealle puolelle ja tuntuu että liikkuminen vain pahentaa sitä. Tänään sain yhden hyvän venyttelyliikkeen joka vähän auttoi mutta ei kovin kauaa... täytyy vaan tehdä sitä aina kun mahd. Kävin tänään taas uimassa ja sen jälkeen kun autosta kotipihassa nousin, olen ollut aivan romuna. 3 täyttä viikkoa olisi vielä syyslomaan... sitä odotellessa. Kelan paperit saan parin viikon päästä ja täytyy kai viedä ne sitten heti eteenpäin jotta saisivat sijaisen hommattua, tällä menolla ei tiedä kauanko pystyn töissä kulkea. Tavoitteena on ollut että AIVAN MINIMISSÄÄN lokakuun loppuun, mieluiten marraskuunkin, mutta eihän sitä tiedä. Tietysti kaikkein mieluiten sinne joulukuun puoliväliin asti.

mutta nyt täytyy surffata muutkin "tarpeelliset" sivustot ennenkuin mies tulee hoputtamaan pois koneen äärestä...

t. eikkuli rv 21+ hmm... 3!

Vierailija
17/41 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4D ultrassa tänään sit käyty.Tosi mahtava kokemus vaikka hintaa tulikin melkoisesti...600 grammainen prinsessa siellä masussa köllötteli :) Mistään ei löytynyt yhtään mitään poikkeavaa ja kaikki kyl tosi tarkasti käytiin läpi.Kuvia saatiin iso läjä ja teinkin niistä nyt hienon albumin.Tosi suloinen tyttö tulossa!

Nyt on aivan mahtava olo...

tepa ja prinsessa 23+1

Vierailija
18/41 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko herätä ajoissa kun koululaisten päivä alkoi jo kahdeksalta. Pienemmät vielä kyllä nukkuvat, mutta enhän minä enää uudelleen unenpäästä kiinni saa.

Tepalle onnittelut tytöstä ja hienoista näkymistä ultrassa. Minä ajattelin tilata ajan 4d-ultraan heti kun saadaan käytyä rakenneultrassa loppuviikosta . Olen käynyt aina Tapio Kurjella ja toisiaan kuten Tepa mainitsi, näkymät ovat olleet joka sentin arvoisia.

Aino-Mariia: Minä olen ostanut Brion vaunuista vihreän sävyisiä vaunuja. Tykkään vihreästä väristä ja musta ne sitten ovat sopineet sekä tytölle että pojalle. Nytkin hankinnassa on Brion Sing vaunuihin sellainen sammalenvihreä vaunu-osa (rattaat meillä jo onkin samaa sävyä valmiina).

Eilen muuten en enää pystynyt jumpalla olemaan vatsallani, piti vaan sitten pystyssä ohjata asiakkaille suullisesti se osuus jumpasta. Vatsan koko on musta vielä aika pieni, mutta yleensä mun vatsat ovatkin kasvaneet enemmän tonne sisäänpäin. Esikoinenkin aikoinaan meni ihan sf-käyrien keskiväliä, vaikka olikin sitten syntyessään lähes viisikiloinen.

Nyt kuulostaa siltä, että pikkuväki alkaa heräilemään joten täytyy lopetella. Tämä päivä vielä ollaan kotona toipumassa ja jos uusia potilaita ei ilmesty niin huomenna pitäisi lasten jo päästä päiväkotiin ja mun töihin. Toivottavasti kukaan lapsista ei ole torstaina kipeenä, sillä silloin mies joutuu jäämään kotiin hoitajaksi ja minä joudun menemään sinne ultraan yksin, kun tällä hekellä tuo hoitajatilanne päivisin on ihan onneton.

Jaksamisia kaikille

t: KainoELvi ja kamu 22+4

Vierailija
19/41 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa KainoElvi todellisuuteen :-) Kysyit pitkähihaisista t-paidoista, ja ainakin Elloksen postimyynnissä on sellaisia ja sitten myös vaarinpaita-mallia. Värivalikoima oli minusta vähän pliisu, vaaleahkoja luonnonsävyjä. Muistelen nähneeni tavallisia paitoja myös jossakin muussa nettikaupassa, mutta en nyt muista että missä... raskausajan dementia vaivaa.

Omaan napaan ei ihmeempiä, huomenna siis se rakenneultra, iik.... sitä tässä jännittelen.

Curious 21

ps. Esikoinen suostui vihdoin ja viimein uskomaan, että meille todellakin syntyy vauva. Kommentti oli, että jee, ihanaa, mä en oo enää ainoo lapsi!

Vierailija
20/41 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viikonloppuna pojat hoidossa mummolassa ja kun esikoinen oli mennyt sisään mummolle niin oli huutanut kovaan ääneen että meille tulee tammikuussa pikkusisko!!! Välillä jätkä aina sanoo et pikkuveljelle tulee pikkusisko ja hänelle veli.

Oma napa: voi hyvin, yöllä herään monta kertaa vessassa ja vaihtelen asentoja ihan hulluna yöllä. Yleensä nukun selällä ja aamulla on sellanen selkärangaton olo...

KainoElvi: mun mielestä hm liikkeillä on ihan normaaleja pitkähihaisia paitoja jotka on aika pitkää mallia, peittää masun nekin ihan hyvin.

Joka aamu muuten meidän esikoinen kysyy että koska vauva tulee vaunuihin, meillä jo siis hankituna brion kombi yhdistelmät. Onko kenelläkään muuten kokemuksia niistä? Olen niitä katsellut ja yrittänyt saada mieleen et miten ne turvavaljaat sit niihin laitetaan kun ohjeessa ainoastaan on kuva et ne laitetaan lantionkohdalta kiinni vaunuihin?? Ei ollenkaan ylhäältä?? Tajuukohan tuosta mitään...

T:Lootuskukkanen ja Aada 22+1