Mies, kun olet syvästi ihastunut, mutta tilanne on mutkikas
...mitä et missään nimessä tee ihastuksesi nähden?
Kommentit (37)
Vai saatatko käyttäytyä miten tahansa?
En missään nimessä kakkaa ihastuksen nähden. Pissata voin, jos tilanne vaatii.
En esittele heti pippeliäni, sillä vaikka se on hyvin kaunis, on se pieni!🤗
En muhinoisi toisen naisen kanssa ihastuksen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voisitko heityää toisen naiselle naiselle räikeän seksuaalista läppää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voisin, jos kyse olisi läpästä. Heitän sellaista miespuolisille kavereillenikin. Riippuu tietysti kaverista, joillain on yhtä lapsellinen ja juntti huumorintaju kuin minulla, niin silloin rohkenee vitsailla vapaammin
En nosta jalkaa ja pieraise hänen edessään.
En juo julkisella paikalla (tai missään enää, mutta ei liity kysymykseen) alkoholia, entinen ongelma jonka olen saanut onneksi hallintaan. En kävele käsi kädessä tai kaulaillen jonkin hetkellisen ihastuksen kanssa, minkä tiedän olevan valetta. En ole kiinnostuneempi puhelimestani kuin hänestä.
En usko että ihastunut mies heittelisi mitään rivoje vitsejä ihastukselleen, se on enemmän sellaista kaverimeininkiä ja harmitonta seksuaalista herjaa silloin. Ihastunut mies haluaa näyttää ihastuksensa silmissä mahdollisimman kunnolliselta, ja siihen ei alapäähuumori sovi, ellei mies ole tosi juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voisin, jos kyse olisi läpästä. Heitän sellaista miespuolisille kavereillenikin. Riippuu tietysti kaverista, joillain on yhtä lapsellinen ja juntti huumorintaju kuin minulla, niin silloin rohkenee vitsailla vapaammin
Joka pimpsa on ihan märkä 🤤
En löisi lastani ihastukseni nähden. En kyllä muutoinkaan, joten lasketaanko?
Vierailija kirjoitti:
En usko että ihastunut mies heittelisi mitään rivoje vitsejä ihastukselleen, se on enemmän sellaista kaverimeininkiä ja harmitonta seksuaalista herjaa silloin. Ihastunut mies haluaa näyttää ihastuksensa silmissä mahdollisimman kunnolliselta, ja siihen ei alapäähuumori sovi, ellei mies ole tosi juntti.
Tapailin joskus miestä joka oli seurassani täydellinen harrasmies. Kun päädyin selailemaan hänen Instagramiaan, järkytyin millaista pervoa läppää heitti naispuolisille tutuilleen kommenttikentässään. Aivan kuin eri mies kyseessä. En kuitenkaan usko että tähän mitään ihastumista liittyi, päätellen siitä että mies lopetti tapailun aika pian, vaan ennemminkin tiesi ettei saa minua ikipäivänä sänkyynsä jos käyttäytyisi seurassani sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta heittelisikö ihastuksen nähden, jos muita paikalla?
Ja toivon tähän ketjuun autenttisia miesten kommentteja.
Miksköhän tätkin ketjua on alapeukutettu?
Mutkikkaassa tilanteessa osaan kohdella ihastustani kuin ilmaa, puhua pään yli ja jopa näpäyttää. Superpositiossa toivon ihastuksen olevan molemminpuolista ja samalla toivon että älä nyt vaan ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin joskus miestä joka oli seurassani täydellinen harrasmies. Kun päädyin selailemaan hänen Instagramiaan, järkytyin millaista pervoa läppää heitti naispuolisille tutuilleen kommenttikentässään. Aivan kuin eri mies kyseessä. En kuitenkaan usko että tähän mitään ihastumista liittyi, päätellen siitä että mies lopetti tapailun aika pian, vaan ennemminkin tiesi ettei saa minua ikipäivänä sänkyynsä jos käyttäytyisi seurassani sillä tavalla.
Sama täällä, oma mies on mun seurassa tosi kohtelias ja fiksu, olen vähän järkyttynyt millaisen hekoheko-alapäähuumorin äärellä hänen kaveriporukassaan viihdytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, oma mies on mun seurassa tosi kohteli
Minua ei sinällään haittaa jos mies heittää poikaporukassa jotain pervoläppää, mutta sitä en siedä jos heittää sitä naisille, kuten tämä. Tuossa minun tapauksessani olen tyytyväinen että tapailu päättyi hyvissä ajoin, mutta mielelläni olisin heti tiennyt millainen mies on niin en olisi edes aloittanut tapailua. Hieman tuli kusetettu olo. Toivottavasti on jatkossa ollut naisten kanssa oma itsensä ja sitä kautta löytänyt sopivampaa seuraa.
?