Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei normaalia käytöstä

23.02.2007 |

Mun mielestä kukaan aikuinen, täysjärkinen ihminen ei tiputtele toisten postilaatikoista mitään ihmelappuja. Voipi olla, että jos reagoit tämän ihmisen törkyviestiin, hän siitä vain entisestään innostuu. Ja sitten sulle tulee vain entistä pahempi fiilis. Jos nimittäin kyseessä on oikein tosikilahtanut henkilö, hän pystyy saamaan vaikka kuinka suuren shown aikaiseksi. (onko teillä esim. lastenvaunut rapussa). Jos reagoit, reagoi vasta sitten, kun astut viimeisen kerran kerrostalonne ovesta ulos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mun piti vastata tähän Annyn viestiin, eikä laittaa uutta keskusteluaihetta. Sorry sekoilu....

t.peppi

Valittavat naapurit - ahdistavaa!

Heippa!

Kyselen onko muilla tullut eteen vastaavaa:

Meillä 6kk ikäinen vauva, joka nyttemmin on jo alun itkuisuuden jälkeen leppoisa ja hyväntuulinen kaveri. Öisin on välillä alkanut valvomaan jopa tunninkin ja tyytyväisenä jokeltelee/huhuilee vieressä kunnes nukahtaa. Ehkä muutaman kerran on itkenyt parin viikon aikana yöllä. Eilen illalla luukustamme tuli lehtiartikkeli unikoulusta, jossa oli otsikko: Vauva parkuu - äiti parkuu, mutta äiti oli vedetty yli ja kirjoitettu naapurit. TODELLA AHDISTAVAA! Itse teen toki parhaani että meidän vauva nukkuisi hyvin yöt, mutta eihän tälle nyt mitään mahda... varsinkaan unikoululla... Eikä olla erityisen huolissamme itse öistä. Kohtalotovereita? Ihmettelemme myös, että miksi nyt valitus kun ei silloin alkuaikoina, kun meillä itkettiin tosi paljon masua mm. iltaisin... Ei silloinkaan koskaan kyllä öisin.

Anny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla