Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tik tok turvallinen?

Vierailija
05.12.2024 |

Kiinnostaisi ladata itselleni uusi appi jossa viettää aikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turvallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikitokko. Riippuu. Kyllä ja ei. Riippuu oletko helposti aivopeseytyvä vai maalaisjärki. Jos et matkusta vaaralliseen paikkaan vaikka video näyttää paratiisisaarta, se on parempi. Tietoja se kerää ja kamerakin ehkä, ääni. Ja voiko valita tarkemmin mitä katsoo, ettei jumiudu vanhaan siellä, koska ihmiset muuttuvat. Vaikuttaako massan mielipiteet liikaa siellä vai ei. Jos joku käyttää alteroivia aineita, kuten alkoholi ja lääke, pitää silloin miettiä että se voi vaikuttaa tunteisiin helpommin kuten kaikki netin sisältö. Pitää irrottaa myöhemmin siitä ja levätä tarpeeksi. Itse en käytä sitä. Koneääni ja valo on aina läsnä laitteissa, kuten sähköisyyskin. Kenen ohjelmistoja ja laitteita käytämme.

Vierailija
4/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten muuttumisella tarkoitan että videoita tekevät muuttuvat joskus rajusti julkisuuden myötä. Ellei ole tarkkana, mihin muutos vie.

Vierailija
5/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Tiktokilla on kiinteä yhteys Kiinan valtioon ja monissa organisaatioissa sen käyttö on kielletty. 

Vierailija
6/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Tiktokilla on kiinteä yhteys Kiinan valtioon ja monissa organisaatioissa sen käyttö on kielletty. 

Hauskaa, että ihmiset antavat auliisti koko elämänsä Metalle, mutta Tiktok on ihan eri asia. Mää mää.

Itse aloitukseen, minä olen poistunut Metasta, koska sieltä näkee vain sen, mitä sinun halutaan näkevän. Meta ei välitä lapsip*rnosta tai väkivaltasisällöstä, se saa siellä olla.

Olen Tiktokissa, ja suorastaan järkyttyt, mitä kaikkea meiltä länsimaisilta piilotellaan. Sieltä saa tietää, mitä maailmalla oikeasti tapahtuu. Kuten kaikissa koukuttavissa medioissa on tärkeää, ettei siellä roiku koko päivää. Siellä on niin hyvä algoritmi, että on helppo pudota kaninkoloon.