Jos puolisosi ja sinä olisitte menneet naimisiin Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa, mitä ominaisuuksianne olisi kauhisteltu?
Millaista kauhisteltavaa käytöstä olisi taholtanne nähty? Millä ansioilla olisitte päätyneet lööppeihin?
Kommentit (18)
Olisi varmaan kauhisteltu sitä, että mieheni on niin paljon paremman näköinen ja älykkäämpi kuin minä, ja olemme niin eri tasoa.
Työteliäisyyttä. Tehdään molemmat kokoaikatyön lisäksi sivutoimisia osa-aikahommia. Nykyään kun tuntuu olevan trendikäämpää downshiftata Jonkun Muun maksamana.
Ja pidetään elämästämme tällaisena.
Että ole ikisinkku luuserineitsyt.
Ihan varmasti olisi sanottu, että olisin aivan liian nuori menemään naimisiin. Olisin juuri täyttänyt 18 vuotta enkä ollut aiemmin seurustellut.
Miten nuo voi olla noin h i t a i t a ? Kumpikin. Tai tuolla toisella kyllä tavallaan äly leikkaa, voi olla nokkelakin, mutta kumminkin tuhlaa ne lahjansa nojatuolifilosofointiin ja jahkailuun.
Kuinka ne on laittaneet noin eripariset yhteen? Nainen on ekonomi ja mies on vain ammattikoulun käynyt... Ja vielä tienaavat ihan eri lailla?! Mies tekee projektipäällikkönä samoja hommia kuin nuoret DI:t ja tienaa enemmän kuin nainen. Joku ei tässä ihan nyt täsmää 🤣
Miks toi nainen on noin tarkka siisteydestä. Kauheen pinnallinenkin se on ja hitto tuolla miehellä ei vissiin oo muita vaatteita ku tuulihousut.
Mun miestä olisi varmaan säälitelty, kun niin ihana ja avulias, kiltti nallekarhu joutuu kestämään täysin tuulella käyvää kiukkupussia.
Ei mitään . Olemme normaaleja, raittiita ja terveitä
Olisin koko ohjelman tylsin osallistuja, koska olen hiljainen ja ujo.
Mua varmaan inhottaisiin, kun olen miestäni temperamenttisempi. En sano pahasti (olen onneksi oppinut) mutta naamasta näkyy. Ja miehelle ärsyynnyttäisiin kun ymmärtää liikaa. Onneksi ymmärtää <3. Sanoo tykkäävänsä kipakasta :D
Toisaalta voi olla, ettei meitä inhottaisi, koska vaikka puutteita onkin, niin ei ne toistemme seurassa korostu kun sovitaan niin hyvin yhteen. Tykätään valtavasti, joten pusuttelu ja kauniiden puhuminen saattaisi hämätä. Yleensähän tuossa parjataan vaan eroavia pareja, joilla hirveä stressi ja huono seuravalinta vetää kaikki heikkoudet pintaan.
En ymmärrä tuollaisia ohjemia. Jos itse ei läydä oikeaa, ei sitä kukaan muukaan löydä. Nössöä porukkaa kaikki.
Tylsiä oltaisiin varmaan molemmat. Ja hirveää, kun mies on lyhyempi kuin vaimo.
Nykyisin ollaan rumiakin (nuorena, naimisiin mennessämme oltiin ihan nättejä).
Miten ne nyt tollaset laittoi yhteen: mies sanoo aina vaan "juu" ja "mm" eikä muuta. Nainen höpöttää kolmesta asiasta yhtä aikaa. Eihän noi voi sopia yhteen.
Olisin antanut potkut asiantuntijoille kesken kauden.