Keksitään herkälle adhd-naiselle ammatti!
Kommentit (24)
Siivooja kohteessa missä saa toimia yksin. Esimerkkinä rappusiivous tai työt jotka sijoittuu iltaan tai varhaiseen aamuun. Yötöitä en tiedä onko enää siivoojille.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja.
Ei tätä. Paljon asiakaspalvelua ja narkkien häätämistä vessoista ja muutenkin humalaisten ulosheittämistä. Kirjastonhoitajan pitää olla topakka.
Vierailija kirjoitti:
Perseenpyyhintää seniorikeskuksessa.
Päällekäyvät väkivaltaiset vanhukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja.
Ei tätä. Paljon asiakaspalvelua ja narkkien häätämistä vessoista ja muutenkin humalaisten ulosheittämistä. Kirjastonhoitajan pitää olla topakka.
Ja pärjätä perseilevän nuorison kanssa. Pitää olla jämäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja.
Ja kakarat ja teinit rääkyy
Noilla spekseillä ois kiva pistää koulukotiin poikien osastolle ohjaajaksi. Karisee ne herkkyydet.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja kohteessa missä saa toimia yksin. Esimerkkinä rappusiivous tai työt jotka sijoittuu iltaan tai varhaiseen aamuun. Yötöitä en tiedä onko enää siivoojille.
Ei sovi. Nykyajan siivoustyö on ajallisesti vedetty äärimmilleen. Itse sanon että kirjailija. Adhd:lla on usein tosi hyvä mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsaaja
Ei onnistu.
Miksi ei onnistu? Onko kokeillut?
Sen perusteella, mitä otsikossa ja aloitusviestissä kerrottiin, ei ole mitään estettä toimia hitsarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonhoitaja.
Millä tavalla aloituksesta tulee ilmi henkilön topakkuus tai ei?
Minulla on tuo ADHD diagnosoitu ja olen herkkä (tästä maininta ihan neuropsykologin arviossa), ja topakka. Luontaista auktoriteettia hyvin, ja rohkeutta toimia tilanteissa.
Nepsykokemusasiantuntija