Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sydämestä tullut uusi peukku?

Vierailija
03.12.2024 |

Työkaveri laittoi viestiin sydämen (myönnän, kaunis nuori nainen) ja tottakai vaimo näki sen.

Sitten sainkin selitellä tunnin ettei meidän välillä ole mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä monet käyttää aika samalla tavalla kuin peukkua, töissäkin.

Vierailija
2/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt töissä samaa. Keski-ikäinen esimieheni laittoi sydämen johonkin melko turhanpäiväiseen teams-viestiin. Kirjoitin joskus täällä aiheesta.ihmisten mielestä hienoa uudistumista. Minä en tajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kuitenkin pieni sävyero. Joskus olin ensimmäinen, joka reagoi työkaverin viestiin. Laitoin peukun ja vähän ajan päästä huomasin, että kaikki muut olivat laittaneet sydämen. Vaikutin ihan m*lkulta.

4/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Muistan aiemmin tältä vuodelta jonkun Ylen/Hesarin kolumnin, jossa sydänemojin kerrottiin olevan uusi, viestien lämpimyyttä ilmaiseva symboli. Sillä tahdotaan välittää pehmeitä ja lempeitä tunteita, ystävällisyyden merkkejä. Lisäksi esim. urheilijat tekevät käsillään paljon sydänmerkkejä yleisölle ja katsojille.

Vierailija
5/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa olen huomannut. Mutta ehkä edelleen on vähän niin, että on peukkuihmisiä ja sydänihmisiä. Joillakin se sydän tuntuu irtoavan mihin tahansa kommenttiin. Mutta millä se laitetaan enää paremmaksi, jos joku viesti vaatisi erityisen sydämellisen reaktion?

Vierailija
6/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan emojeja, mutta itse tulkitsen sydämen työjutuissa sellaiseksi kiitos, teit sen tosi hyvin/enemmän kuin olisi pitänyt/ajattelit muiden etua/autoit minua/tms..

Itse en näitä kuvia käytä, mutta yritän tulkita, mitä kollega sydämillä tarkoittaa, koska tuskin mitään ihastusta.

T: konservatiivinen introvertti

Vierailija
7/7 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan emojeja, mutta itse tulkitsen sydämen työjutuissa sellaiseksi kiitos, teit sen tosi hyvin/enemmän kuin olisi pitänyt/ajattelit muiden etua/autoit minua/tms..

Itse en näitä kuvia käytä, mutta yritän tulkita, mitä kollega sydämillä tarkoittaa, koska tuskin mitään ihastusta.

T: konservatiivinen introvertti

Ei se mitään noin suvällistä tarkoita. Sydän on kärsinyt inflaation. Mulle (olen vanhahko eukko) on korkea kynnys laittaa jossain työpaikan chatissa punainen sydän. Saa peukku ihan riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä