Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan " turhasta" ...

Vierailija
22/24 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yhdet menkat on mulla ollut ja ne kesti viis päivää, kun ennen raskautta selvisin yleensä kolmella päivällä, maksimissaan neljä päivää kesti. myös nyt oli paljon runsaammat kun ennen:(

mutta nyt jatkamaan muita juttuja kun neiti on jo untenmailla ollut viimeset puol tuntia:)

nani ja pikku neiti 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten siellä mummolassa ja valvomiseksihan se meni... Lassi päätti että vieras pinnasänky ei kelpaa ja sen seurauksena yöllä nukuttiin vaan reilu 5 tuntia ja " päikkärit" oli semmosia pikkupätkiä...

Ehkä silläkin oli vähän vaikutusta että aina kun sängystä kuului kätinää niin miehen äiti ja sisko hyökkäsi paikalle ja alkoi höpöttää Lassille ja eihän se nukkuminen kiinnostanu sitten ollenkaan =/

Koitettiin kyllä sanoa että antaisitteko pojun nukkua mutta ois vissiin pitäny sanoa vähän " kovemmin" .

No, sukulaisista löytyy aina sanottavaa joten antaa sen nyt olla =)

Eilen oltiin aika väsyneitä kun päästiin kotiin kuuden aikaan illalla, mutta onneksi Lassi sammui melkein heti omaan sänkyyn ja viihtyikin siellä (syömisiä lukuun ottamatta) yhteentoista aamulla =)

Hmm... Mistäköhän täällä olikaan ollu puhetta...

Menkkoja ei mulla oo onneksi ollut vielä ja saavat pysyäkkin poissa vielä jonkun aikaa =) Mä oon kuulunu niihin onnettomiin, joiden menkat on aika runsaat ja kivuliaat ja niiden takia on joutunu syömään kauheita määriä rautaa ja kipulääkkeitä =/

Joku tais miettiä että onko raskaaksi tuleminen taas mahdollista kun on tullut menkat ja juu, eikö se niin oo kun eihän menkkoja tuu ilman ovulaatiota...

No äh, nyt tyhjeni pää... Jotain oli vielä...

Kun ei muista niin ei muista =) Pojukin alkoi kätisemään niin pitää mennä...

pimmi+Lassi

Vierailija
24/24 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu vanhempainloma syyskuun alussa ja tarkotuksena ois mennä takaisin koulunpenkille silloin... Eli Lassi joutuis jo 9 kuukauden ikäisenä hoitoon =/

Näin on tosiaan suunnitelmat, mutta kun rahallisesti ei oo paljon merkitystä että saanko kodinhoitotukea vai opintotukea niin voipi olla että syyskuussa totean että jäänkin kotiin =)

Voihan kotonakin opiskella ;)

Lassi aiheutti vähän toimintaa tuossa pari tuntia sitten kun kakkasi niin isot kakat että oli niskaa myöten kakassa =) Hoitopöydällä onnistui vielä pissaamaan minun päälle kun odottelin että mies saa laskettua kylpyveden ja kylvyn jälkeen pissasi miehen päälle! Pyykkiä tuli aika lailla ja Lassilla oli hauskaa =D

Mies koittaakin just nukuttaa Lassia kun kätisee väsymystä, mutta pitänee mennä avuksi...

pimmi vieläkin =)