Nainen. Mitä ominaisuuksia vaaditte mieheltä, jonka kanssa haluatte naimisiin/avoliittoon.
Kommentit (10)
Ei harjoita maksullista seksiä, mutta on valmis kustantamaan minulle tasokkaan elämän, satunnaista seksiä vastaan!
Musta ihonväri ja kalu vähintään 25cm.
Olenkin ihmetellyt miksi en kelpaa. Mulla on lahkeessa 10 tuumainen, mutta en toki ole musta! Pitääkö lankata naama, vai alkaa kävellä ilman housuja?
Itselleni täydellinen täytyisi olla.
Miehellä pitää olla"selkäranka". Hänen ei saa uskoa mustasukkaisten naisten levittämiä huhuja naisystävästään.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla"selkäranka". Hänen ei saa uskoa mustasukkaisten naisten levittämiä huhuja naisystävästään.
Yritä nyt viimein päästä yli tuosta hommasta. Ei se sillä parane, että spämmäät palstan täyteen ketjuja ja viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt miksi en kelpaa. Mulla on lahkeessa 10 tuumainen, mutta en toki ole musta! Pitääkö lankata naama, vai alkaa kävellä ilman housuja?
Jos sulla hosussa 25,4 cm kalu, niin sitten lehmätkin lentää ja pohjoisnavalla asuu leijonia.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä Ap:n kanssa. Mies, joka on miehen puutteessa olevien naisten johdateltavissa, on vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla hosussa 25,4 cm kalu, niin sitten lehmätkin lentää ja pohjoisnavalla asuu leijonia.
Kysyin pitääkö naama lankata, vai kävellä ilman housuja? Et osannut vastata!
-Hyvin seksuaalinen, tykkää antaa suuseksiä ja haluaa tyydyttää naisen yhdynnässä
-Ei harjoita maksullista seksiä missään muodossa
-Samanlaiset arvot
-Lojaali, luotettava
-Pitää kissoista