Isälläni ei ole ollenkaan paineensietokykyä tai pitkäjänteisyyttä
Kaiken pitäisi tapahtua heti ja hänen ehdoillaan. Hän hermostuu heti jos joku hidastelee hänen mielestään edessä, jos valot eivät heti vaihdu kun hän saapuu risteykseen, jos tulee suunnitelmiin muutos eikä hän olekaan määräämässä tahtia vaan jokin ulkoinen taho asettaa raamit jne.
Isäni on pian 80 ja aina ollut tuollainen.
Miten te muut jaksatte näitä hätähousuja ympärillänne?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on elänyt kahdeksankymppiseksi eikä ole oppinut kontroloimaan impulssejaan taaperoa paremmin?
Ihan hyvin, mun isä on yli 90 ja ihan samanlaiset puutokset impulsseissa. Ei nämä opi, se on se luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on elänyt kahdeksankymppiseksi eikä ole oppinut kontroloimaan impulssejaan taaperoa paremmin?
Ihan hyvin, mun isä on yli 90 ja ihan samanlaiset puutokset impulsseissa. Ei nämä opi, se on se luonne.
Eli ympäristö on mahdollistanut perseilyn noinkin pitkälle. Kukaan ei ole kouluttanut?
Mun isä on samanlainen ja sillä on taatusti ADHD.
Vierailija kirjoitti:
Ota semmonen tonninseteli ilme ja ala kaivaa nenää sen silmien edessä kun siltä loppuu maltti, ja kaiva oikein antaumuksella ja hitaasti. Kyllä ne hätä housut oppii olemaan!
Miksi hänen pitäisi käyttäytyä epäkohteliaasti iäkästä isäänsä kohtaan? Hae rohkeasti apua mielenterveysongelmiisi, avun hakemista ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina pidän näiden kustannuksella vähän hauskaa kun bongaan tällaisen kuumakallen. Pikkuisen provosoin hidastelemalla ja saan seurata välitöntä reaktiota.
Parasta huvia. Etenkin jos ovat jo vanhoja.
Ei pidä paikkaansa. Ihmisillä on myös eroja kuinka usein ja missä tilanteissa kiukkuisuutta esiintyy