Mietitkö koskaan, että haluat muutosta elämään
ja sitten mietit pitkään mitä se muutos on etkä pääse oikein mihinkään kunnon johtopäätökseen? Mutta miettiessä eri vaihtoehtoja tajuat mitä ET halua ja sitä kautta alkaa hahmottumaan mitä haluat. Itse olen tällainen harkitseva, liiankin monen mielestä, mutta monesti menee just sen kautta mitkä vaihtoehdot ovat sellaiset mitä ei ainakaan halua.
Kommentit (4)
Minulla taas on niin, että haluaisin jonkun lopputuloksen, mutta en oikein hahmota miten siihen pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on niin, että haluaisin jonkun lopputuloksen, mutta en oikein hahmota miten siihen pääsee.
Tämäkin on totta! Ap
Mietin eroa, mutta olen liian kiltti toteuttamaan sitä. Mies käy sääliksi, koska joutuisi tyhjän päälle. Asunto minun. Asia vaivaa, olen siksi äkäinen. Miehessä ei suurempaa vikaa, mutta viihdyn yksin paremmin. Plussia ja miinuksia puntaroin.
Elämässä on tehtävä välillä myös asioita, joita ei haluaisi tehdä ja oltava paikoissa, joissa ei haluaisi olla.
Mutta jos pääsääntöisesti elämä on vastentahtoista tai vastenmielistä, kannattaa kyllä ruveta tekemään jotain muutosta asioihin.
Muutenkin suunnittelu luo toivoa, odotusta ja näköalaa ym. positiivista elämään, vaikka asiat olisivat suht hyvinkin.