Nyt käy jo ymmärtämys hermoille!
Tarhassamme (meillä siis samassa tarhassa tytöt 3 ja 5v) on nyt sellainen tilanne, että en kohta enää tiedä miten suhtautuisin loputtomaan paapomiseen. Meillä tytöt, varsinkin tuo vanhempi on nyt pian 2kk valitellut, että hänen ryhmässään oleva tyttö kiusaa lähes joka pvä. Nimittelee ja piilottelee tyttöjemme tavaroita (olen ymmärtänyt, että myös muiden). Otin asian puheeksi isomman tyttöni " opettajan" kanssa ja hän sanoi minulle, että - juu, Annaa täytyy nyt vaan yrittää ymmärtää, kun hänellä on niin vaikeaa kotona. Näkee kuulema kovin vähän äitiään, kun äiti töissä eri paikkakunnalla. On niin äitiä ikävä ja se purkautuu nyt näin.
Ehkä olen vähän yksinkertainen, mutta ei minusta ketään saa kiusata vaikka kotona olisi miten kurjaa tahansa. En tiedä tuoko lisäoikeutusta se, että tytön isä on kaupungissamme aika arvostetussa asemassa(ei mikään kunnanjohtaja tms virkamies kuitenkaan)...
Mitä tekisit tilanteessamme??
Kommentit (3)
ja ovatko he kuuluisampia kuin muut, mutta ei se oikeuta ketään kiusaamaan toista. eikä sekään että äiti on eri paikkakunnalla. joten sinuna vieläkin hoitokodissa mainitsisin asiasta!
Syykin puuttumattomuuteen selvisi, kun älysin tämän kiusaajan äidin olevan kaupunkimme johtaja..
t ap