Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein aina kun teen Facebookiin jonkun julkaisun, niin joku poistaa minut kavereistaan

Vierailija
29.11.2024 |

Kyse ei siis ole mistään provosoivista/rasistisista/poliittisista yms. julkaisuista vaan ihan tavallisista, mitä useimmat ihmiset julkaisevat. 

Muille käynyt samoin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, aikoinaan kun tein postauksen jotkut jotka tykkäsi niistä poisti tykkäykset äkkiä vaivihkaa kun tykkäyksiä ei tullutkaan monta. En ole kovin suosittu ja somet lopulta vaan poistin.

Vierailija
2/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai postaile esim. jotain päivän pääuutisia olettaen, että muut eivät niitä seuraa?

Tai et kai mahdollisesti tee jotain omia kopioita/mukaelmia muiden ihmisten postauksista tai kommenteista?

Ja et kai vaan jakele elämänohjeita tai selittele mitään henkisestä kasvustasi vihjaten sivulauseessa, että tässäpä sitä teille muillekin mallia.. ?

Tämä osasto on kyllä minulla siirtynyt vaivihkaa kavereista tuttaviin ja ei-seurattaviin. Varsinaista poistamista vältän.

Neljäs rasittava osasto on nämä liikuntasuorituksiaan ja syömisiään/juomisiaan postailevat  ihmiset. Jotkut näistä on valitettavasti sen verran läheisiä, etten ole kehdannut siirtää ei-seurattaviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ihmiset huomaavat päivityksen nähdessään, että ai tuokin vielä roikkuu kaverilistalla, pitääkin poistaa.

Vierailija
4/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä?

Ihmiset vaihtuvat elämän aikana. 

Vierailija
5/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ihmiset huomaavat päivityksen nähdessään, että ai tuokin vielä roikkuu kaverilistalla, pitääkin poistaa.

Heh, pitääpä katsoa kuka seuraavaksi poistaa. Hassua vaan, että ne poistajat ovat jättäneet listalleen kuitenkin useita muita entisiä työkavereita, sellaisia jotka ovat lähteneet työpaikasta jo ennen minua. 

Ap

Vierailija
6/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai postaile esim. jotain päivän pääuutisia olettaen, että muut eivät niitä seuraa?

Tai et kai mahdollisesti tee jotain omia kopioita/mukaelmia muiden ihmisten postauksista tai kommenteista?

Ja et kai vaan jakele elämänohjeita tai selittele mitään henkisestä kasvustasi vihjaten sivulauseessa, että tässäpä sitä teille muillekin mallia.. ?

Tämä osasto on kyllä minulla siirtynyt vaivihkaa kavereista tuttaviin ja ei-seurattaviin. Varsinaista poistamista vältän.

Neljäs rasittava osasto on nämä liikuntasuorituksiaan ja syömisiään/juomisiaan postailevat  ihmiset. Jotkut näistä on valitettavasti sen verran läheisiä, etten ole kehdannut siirtää ei-seurattaviin.

Somessa rasittavimpia ovat ne jotka jakelevat elämänohjeitaan. Egoistisia narsisteja. Pahansuopaisimmat sosiopaatteja.

Vierailija
7/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse olen ajatellut kun minäkin törmännyt samaan ilmiöön. Postaan jotain ja seuraavana päivänä kaverilistasta hävinnyt joku.

Tietysti jos jotain poliittista/ideologista tai aina jankkaa samasta, se voi saada jotkut poistamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä