Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teistä vakavaa?

Vierailija
29.11.2024 |

Kirjoitan kirjaa, ja oikeasti, se edistyy aika hyvin. Loppuvaiheessa jo. Luulen että saan jossain vaiheessa Finland-Junior palkinnonkin. Mutta kerran viikossa, yleensä perjantaisin, juon 5-6 isoa kaljaa tai lonkeroa ja kirjoittaminen vähäksi aikaa keskeytyy sen seurauksena. Mulla huono omatunto. Mutta pitäiskö olla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä Hertta -sarjaa tai vastaavaa, voisit yrittää tarjota tekstiäsi sellaisten julkaisijalle. 

löytyyhän näillekin lukijoita. Itse en ole kohderyhmää, mutta onnea matkaan!

Vierailija
22/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se, (ei ole AP, koska minä olen) käydä vielä kirjoittamassa tarinalle lopun. Menivätkö sänkyyn?

En nyt ymmärrä. Minä kirjoitin alkuperäisen viestin, mutta en niitä pitkiä tarinoita. Miksi minun pitäis kirjoittaa jonkun toisen tarinalle loppu. Kirjoita sinä. Ja jos olet mies, olen kiinnostunut sinusta. 

T. Oikea Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni näyte kirjastani:

"Istun baarissa, tunnelma on rento ja iloisa. Tummat puupöydät, jotka ovat kuluneet vuosien saatossa, ovat täynnä naurua ja jutustelua. Juon jo viidettä kaljaani, tunnen kuinka olut virkistää ja saa mielen kevyeksi. Ihmettelempä, miten tämä ilta vierähtää näin nopeasti.

Viimeinen tuoppini on puolillaan, ja sitä tuijottaessani mietin, pitäisikö tämä ilta päättää jo nyt. Yhtäkkiä huomioni kiinnittyy oven avautumiseen. Sisään astuu herrasmies, pitkä ja komea, tummassa puvussaan. Hänellä on itsevarma kävely ja lämmin hymy, joka valtaa koko huoneen. Sydämeni hypähtää hieman, enkä voi olla kääntämättä katsettani häneen.

Hän katsoo ympärilleen ja silmämme kohtaavat. Koko maailma ympärillämme katoaa, ja hetki tuntuu ikuisuudelta. Hän astuu lähemmäksi, ja huomaan hengittäväni syvään. "Voisinko liittää itseni seura

"Hänellä on itsevarma kävely ja lämmin hymy, joka valtaa koko huoneen. Sydämeni hypähtää hieman, enkä voi olla kääntämättä katsettani häneen."

Miten hän voi tietää kävelytyylin ja hymyn, ellei se katse ole jo kääntyneenä mieheen????? 

Lopetin lukemisen tuohon. Huono.

Vierailija
24/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se, (ei ole AP, koska minä olen) käydä vielä kirjoittamassa tarinalle lopun. Menivätkö sänkyyn?

En nyt ymmärrä. Minä kirjoitin alkuperäisen viestin, mutta en niitä pitkiä tarinoita. Miksi minun pitäis kirjoittaa jonkun toisen tarinalle loppu. Kirjoita sinä. Ja jos olet mies, olen kiinnostunut sinusta. 

T. Oikea Ap

😂😂🤣😂😅

Vierailija
25/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajatten, olen aina vähän kännissä. Enkä osaa kirjoittaa muusta. Haittaako?

AP

Vierailija
26/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vakavaa, jos siitä tulee huono omatunto. 

Vierailija
27/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää paskaa.

Vierailija
28/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh välillä pitää nollata .

Ne tauot on luomisprosessin kannalta yhtä tärkeitä kuin itse kirjoittaminen.

Vierailija
29/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

Sinä olet lahjaton ja kateellinen haiseva rotta! Et vaan ymmärrä mitään melankoliasta! Minä olen Tulenkantaja!

AP

Vierailija
30/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

Sinä olet lahjaton ja kateellinen haiseva rotta! Et vaan ymmärrä mitään melankoliasta! Minä olen Tulenkantaja!

AP

Aha Oho. Joku tällä palstalla on kuullut Tulenkantajista. Minkä ikäinen olet?

T. Oikea Ap

Vierailija
31/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

AP

T. Oikea Ap

Yritä rauhoittua

Vierailija
32/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

AP

Haista vttu. Minä olen kirjoittanut ja JULKAISSUT neljä kirjaa.

Vierailija
33/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yksikään oikea kustantamo ei suostu pyllistämäänkään tuollaisen tuotoksen suuntaan, niin täyttä sontaa se on. Mutta kirjoittele sinä vain lonkeropäissäsi.

Vierailija
34/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

AP

T. Oikea Ap

Onko Anna-Leena Härkönen mielestäsi Suomen parhaita nykykirjailijoita? Ota huomioon, että hän kirjoitti Häräntappoaseen 16-vuotiaana, yläasteella.

Tai mitä hänelle tapahtui?

AP

Vierailija
35/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää paskaa.

AP

Haista vttu. Minä olen kirjoittanut ja JULKAISSUT neljä kirjaa.

Noh noh

AP

Vierailija
36/36 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä Hertta -sarjaa tai vastaavaa, voisit yrittää tarjota tekstiäsi sellaisten julkaisijalle. 

löytyyhän näillekin lukijoita. Itse en ole kohderyhmää, mutta onnea matkaan!

Juu, muistan nuo sarjat, naurattivat jo silloin, kun pitkä, komea, tummahiuksinen ja salaperäinen mies huomaa vain yhden naisen, jolla on heti heikotusta ja jalat letkuina :D Kuorsaakohan tarinoiden miehet aina? Vois viedä fiilikset ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän