Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän Gigantin Black Friday bisnesidea

Vierailija
29.11.2024 |

Varokaa. Parkkipaikalla kyttää virkaintonen parkkipate. Ehdin kävellä autolta 10m, kun huomasin lyhtytolpan pikkuriikkisestä kyltistä, että tarvitaan kiekko. Käännyin ympäri ja näin, että Pate kirjoittaa sakkoa. Ei auttanut seliys, että tulin juuri. 

Kymmenien autojen lasissa oli lappu.

No, jäi Gigantilta saamatta 1500, jotka olisin maksanu pakastimesta ja jää viileäkaapista. Tilasin ne kilpailijan verkkokaupasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vahtaa päivästä riippumatta samalla tavalla...

Vierailija
2/5 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun moka, turha selitellä ja syyllistää muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin. Tyyppi kyttäs joka auton joka ajoi parkkiin.

Sen ymmärrän, että sakotetaan kun joku jättää auton päiväksi tai tunneiksi  liikkeen parkkiin ja häipyy muualle. Mutta että liikkeeseen sisään käveleviä asiakkaita rokotetaan saman tien on sellaista vit tuilua, että kannan rahani naapuriin, joka ei ole lähtenyt mukaan sakkopelleilyyn.

Vierailija
4/5 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun moka, turha selitellä ja syyllistää muita.

Ja teidän moka siellä liikkeessä, että jäi rahat saamatta. Turha itkeä kun kauppa ei käy. 

Edellisenä BlackFridayna edeltäni jonosta lähti kymmenen asiakasta, kun myyjän piti jokaiselle tuputtaa sähkösopimusta ja ties mitä, eikä jono edennyt kuin madellen. Minulla oli aikaa se tunti ja päästyäni jonon kärkeen, sanoin myyjälle, että hae minulle tuote x ja jätä kylkiäisten myyntipuheet pois. Myyjä yritti, että kun meidän pitää. Minä, että jos et nyt kipi kspi hae, niin en osta mitään. Ihan käsittämätöntä touhua vuoden kiireisimpänä päivänä kun asiakkaat tietää tasan tarkkaan mitä ovat hakemassa.

No tiedänpähän kiertää kyseisen puljun kaukaa.

PS. Minä en ollut se joka sai sakon kun tajusin mikä on meno.

Vierailija
5/5 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yksityisten pysäköintialueiden sakotusrahastus on hyvin kyseenalaista toimintaa. En asioi ikinä liikepaikoilla, joilla asiakkaita voidaan sakottaa pysäköinnistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi