Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin.
Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin. Ja sen saaneensa toisen kaverin kanssa kylpyläreissulta. Sydämeni alkoi takoa kovempaa ja adrenaliini virtasi suonissani.
En voinut uskoa korviani - oliko tämä totta? Olin aivan järkyttynyt ja pelästynyt. Miten tämä oli voinut tapahtua? Mies lopetti puhelun ja kääntyi kohti minua. Hänen katseensa oli syyllinen ja häveten hän kertoi minulle totuuden. Joku sairas ihminen oli ilmeisesti mennyt kylpyyn tietäen levittävänsä klamydiaa. En tiennyt mitä tehdä. Tuntui kuin maailmani olisi romahtanut ympärilläni. Olin huolissani omasta terveydestäni ja tunsin meidät petetyksi. Mieheni lupasi mennä lääkäriin ja hoitaa tilanteen kuntoon. Hän on onneksi kunnon mies. Olen vihainen, että joku on ollut noin törkeä ja sairastuttanut muut. Olkaa varovaisia.
Kommentit (9)
Jos harkitset kirjailijan uraa, niin älä kuitenkaan vielä jätä päivätyötäsi. Jos taas olet se tyyppi, joka kysyi, saako työttömänä kirjoittaa kirjan. Jatka vain. Ei edes v- mäisin TE-tantta voisi pitää sinua vapaana taiteilijana.
Myös wc-pöntöllä istuessa voi saada reunuksesta sukupuolitaudin. Mun mies sai laivalta.
Juu ja mun ukko sai. he r pp eksen. mun iin, ku vaan katteli hieronta laitoksen. ikkunasta sisään.
Klamydia saattaa olla myös bändi, mutta harmillisesti sen levittäminen ei ole laitonta.
Minä sain tippurin kyllä ihan reilusti Thaimaassa kun hoitelin afrikkalaisia ilotyttöjä paljaalla.
Nyt oli niin kömpelöä mökellystä, että kirjoittaja lienee 11v tai amiksen keskeyttäjä.
Muistakaa myös että nainen voi tulle raskaaksi saunan lauteista jos joku mies on istunut siinä ensin. Tätä riskiä ei juuri koskaan muisteta naisille kertoa. Moni mies syyttää naistaan syrjähypystä kun totuus on se että nainen on vain käynyt saunassa.