Vietän joulua yksin koska tyttöystävän vanhemmat ei pidä minusta joten ei ole kutsuttu sinne.
Olen työtön joten ne ei pidä minusta ja ne luulee että elän tyttöystäväni rahoilla vaikka olen se joka on maksanut enemmän kuluja. Ne ovat jopa sanoneet tyttöystävälleni että eroaa minusta. Sain joskus perintöäkin kun äitini kuoli ja olemme pärjännet aina. Euroakaan en ole rahaa pyytänyt tyttöystävältä 8 vuoden aikana. Tyttöystäväni menee sen vanhemmille jouluksi ja ne on jotain maalaisjuntteja ettei minuakaan pahemmin kiinnosta niitä nähdä.
Kommentit (16)
Hänellä on hyvät vanhemmat, kun huolehtivat tyttärensä hyvinvoinnista.
Siis olet jo ainakin 8 vuotta ollut työtön ja tuskin ikinä työllistyt?
No en ihmettele etteivät tykkää moisesta pummista.
Täällä vauvalla on aika monta naista kertomassa kuinka vihaavat miehensä puolen sukua eivätkä satavarmasti mene niitten luo jouluksi.
Hyvä että on tasa-arvoa ja että miehetkin tulevat kertomaan tunteistaan ja siintä etteivät lähe anoppilaan.
Ap jotain olis hyvä tehdä. Opiskella vaikka kotoonta jotain? Miten täytät päiväsi?
Mites asutteko yhdessä? Teetkö ruuat valmiiksi työssäkäyvälle ja hoidat kotihommat muuteskin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole omia sukulaisia?
Niin, tai kavereita. Kyllä kavereidenkin kanssa voi saada joulun aikaiseksi.
Tai sitten: tee jotain vapaaehtoishommia jouluna, voit saada jouluaterian.
Tai sitten: vietä oma kiva joulu: hyvää ruokaa, hyvää juomaa, hyvää katsottavaa. Mukavaa ulkoilua. Tämä voi olla kivaa yksinkin.
Inhottavaa. Tyttiksen tehtävä ois kyllä oikaista virhekäsitykset.
Miksi ette vietä joulua kahdestaan tai sinun sukulaisten luona? Itse ainakin ajattelin käydä vanhemmilla ennen joulua ja viettää joulu sitten rauhassa miehen kanssa yhdessä.
Jos minä olisin ollut 8 vuotta työttömänä, niin häpeäisin kyllä niin, etten ihmisten eteen kehtaisi mennäkään.
Sanoit ettei kiinnosta nähdä tyttöystävän vanhempia. Et taida ihan välinpitämätön tilanteeseen olla kuitenkaan, kun kerran kirjoitat siitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa. Tyttiksen tehtävä ois kyllä oikaista virhekäsitykset.
Just näin. Epäreilua antaa kumppanista väärää kuvaa.
Toivottavasti löydät töitä pian, ap! Tartu myös työvoimaviranomaisten tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin ollut 8 vuotta työttömänä, niin häpeäisin kyllä niin, etten ihmisten eteen kehtaisi mennäkään.
Eihän ap niin sanonut, vaan että on nyt työtön.
Mieheni oli kyllä työllinen, mutta äitini ei pitänyt hänestä. Äitini jäi "toiseksi", valitsin miehen ja olen ollut onnellinen hänen kanssaan 50 vuotta. Jos olisin tuo tyttöystävä, en menisi yksin vanhempieni luokse. Se on joko tai, kaikki tai ei mitään.
Ok, saatpa tehdä mitä huvittaa.