Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (2038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tyttöystävä on just se aasialainen juhlanjärjestäjä joka maalasi lahjaksi realistisen taulun johon meni viikkokaupalla aikaa. Ihan normaalia käytöstä ihmiseltä joka ei ole tyttöystävä? Yhtä normaalia kuin ois tyttöystävältä maalata tuollainen miehelle joka on naimisissa toisen naisen kanssa? Minne tuo olisi tarkoitus ripustaa, aviovuoteen ylle? Noloa ja kuvottavaa käytöstä muka-aikuisilta, neitikin on kohta 40 ja käyttäytyy kuin seuraavat synttärit olisi 16-vuotispäivä sen 36-vuotispäivän sijan
Sä perustelet tämän millä? Tunnetko edes ketään näistä?!?!?
Olen tuon naisen miespuolinen ystävä, istunut sen häissä ja tuon taulun tekemiseen meni pari iltaa. Pari tuntia. Ei viikkoja. Hän maalaa miehensä asiakkaista tauluja päivässä tai illassa. Sä et selkeästi tiedä mitä hän tekee. NäitäkiAina näille on näitä ämmiä riittänyt baarista roudattavaksi. Mikä tekee tästä Nikkistä yhtään mielenkiintoisemman kuin ne joiden kanssa Jan on ollut kaupungilla? Julkinen IG? Eksootisuus? Mistä lähtien luettelemasi asiat ovat pettämistä: syöminen ja festarit? Puoli vuotta? Ovat olleet samoissa tapahtumissa yli vuoden ja samalla on ollut muita ämmiä joista täällä ei mainita ketään.
Oletko joku katkera nainen jolla on jäänyt luu käteen lauantai-aamuna joka on työnnetty hotellihuoneesta ulos eikä kutsuta tyttöystäväksi? Nyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin mainosvideo on tosiaan kiusallista katsottavaa. Papu vaikuttaa kauhean hermostuneelta.
Apua, en kestä😂 minkä ihmeen lisäarvon muka tämä tosiaan hermostuneen oloinen epäselvästi puhuva bimbo tuo tähän valmennukseen. Tä-mä on kiu-sal-lis-ta katsottavaa!!!
Noniin kiitos, että joku tarttuu kommenttiini oikein. Myötis 200%. En itse kehtaisi julkaista ikinä. Muutenkin tuntuu, että videot vedetään yhden kerran taktiikalla ja välillä höpötellään mitä sattuu.
Mikä pakko niitä videoita on katsoa? Vaikutat niin katkeralta. Oikein odotat että muut komppaavat ja pääset haukkumaan ja arvostelemaan.
Konkurssien määrä vain kasvaa. Kai nyt joku on tuollakin asiakkaana, ihan nollatuloksella ei kannata aikaa ja rahaa tuhlata firmaan. Joten mitä se sulle kuuluu tai onko sulta pois?
Jos ei miellytä, niin miksi seuraat ja haukut muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin mainosvideo on tosiaan kiusallista katsottavaa. Papu vaikuttaa kauhean hermostuneelta.
Apua, en kestä😂 minkä ihmeen lisäarvon muka tämä tosiaan hermostuneen oloinen epäselvästi puhuva bimbo tuo tähän valmennukseen. Tä-mä on kiu-sal-lis-ta katsottavaa!!!
Ihan kuin parodiavideo tekorusketusöverit vetäneestä insta-fitnessbimbosta :D Ihan sairaan hauskaa kun katsoo videon niin, että seuraa koko ajan vain Jossun liikehdintää ja elehdintää Jannen puhuessa.
"Jossu on 30, tuo aasialainen on 25. Meneekö naiset oikeasti kaikilla sekaisin."
Kenestä sinä puhut?
Nicole Nikki San Juan oli vaalien aikaan 34-vuotias. Mielestäsi nyt 25?
https://www.espoonkokoomus.fi/ehdokas/san-juan-nicole/
"IG kuvissa näkyy vain sormus Nikin sormessa ja kaikista matkoista 2021 lähtien miehestä ei näy kuvissa kasvoja."
Kesällä 2022 Nikki sanoi ig:ssä, että "Olen nyt sinkku".
Mitkä on Knutin tyttöystävä-tittelin kriteerit? 2-3 lounasta ja 1 salitreeni? Hah
Minun emäntä on 32 näyttää rupsahtaneemmalta ja leveämmältä. Mistä näitä esiteltäviksi kelpaavia tyttöystäviä saa? Hah
Vierailija kirjoitti:
Jan on nähty ravintoloissa, baarissa, festareilla, saleilla ja ympäri kaupounkia käyttäytymässä tavalla jolla ei ystävien kesken olla.
Siis KUKA on nähnyt? Sinäkö? Oletko itse ollut hänen kanssaan kaikkialla vai oletko Seiskasta jokin kuvien keräilijä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa aasialaistyttöystävä sanoo järkänneensä po. bileitä ja ideoineensa tuon Make anal great again -lippiksen.
Ei. Tämä juhlia järjestänyt on ERI kuin tyttis. Jos olisit ollut paikalla tietäisit jotain etkä lue tietoa täältä. Mutta kun aasialaiset näyttää samanlaisilta. Nämä kaksi naista EI ole sama asia. Janin tyttöystävällä on yksityinen tili.
Et ole ainoa jolla on mennyt naiset sekaisin.
Järjestäjä on menevä huumori-tyyppi syytetään häntä tästä luokattomasta huumorista. Ei Jania.
Janin tyttöystävä oli se hillitympi joka ei puhunut juuri tuntemattomille.Kun nämä juorut lähtivät laukalle oli helpoin tarttua lähes ainoaan aasialaiseen naiseen jonka tiedetään julkisesti pyöräilevän ja ampuvan. Ei vaan kukaan osannut odottaa sen olevan nainen joka ei
Jep. Selkeästi jollain tarve puolustaa, ettei ois tää Nikki. Onhan se selvää, kaikki videot ja stoorit, porukka nähny ne yhdessä festareilla , salilla, ampumassa, ulkomailla jne...cmon. mutta outoa että on julkisesti tää tyttöystävä, ehkä molemmilla on avoin suhde🤷🏾 mitä taas Jannella ja Mia-Riitalla ei todellakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin parodiavideo tekorusketusöverit vetäneestä insta-fitnessbimbosta :D Ihan sairaan hauskaa kun katsoo videon niin, että seuraa koko ajan vain Jossun liikehdintää ja elehdintää Jannen puhuessa.
Jep 😂😂 mä harvoin katson videoita äänillä kiireen takia, Jossu vaan nakkelee niskoja, heiluttelee hiuksia ja hakkaa vesipulloa..aiemmin oli aina pyssykädet 👀 myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ihmeen anaalilippikset päässä tämä erikoisvierassakki oikein pönöttää? Onko tämä nyt sitä gringeä?
Siis oikeesti...toi ei mee sit millään edes huonona läppänä...miten noi vieraatkin on ihan vedettävissä,.en ois kyllä ite tollasta löysää päähäni painanut 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin 🙄😭 Jossu on kirjottanu varmaa semmosen sopparin ettei Janne pääse siitä nyt eroon. Antin kanssa ei ollu sopparia ja jäi nuolee näppejään varmaan nyt koittanut olla "fiksumpi" pyrkyri.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjottelee selkeästi ihmiset jotka eivät ymmärrä monogamisen suhdemuodon lisäksi muuta: Pettäminen on sitä kun pannaan menemään toisen selän takana ilman mitään keskustelua.
Kun on avoin suhde tai yhtään mitään mistä ovat sopineet, ei ole pettämistä.
Moni meistä tuskin on ollut vain yhden ihmisen kanssa.Miesten puuhat ovat julkisuudessa esillä koska pitävät somejaan julkisina, tulevat kuvatuksi julkisilla paikoilla. Tunnistaisitko näitä vaimoja olemassa muiden kanssa? Niinpä.
Jossu tunki ihan suljetun avioliiton väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huhhuhh..kiva että saadaan tämänkin tyypin naisviha näkyväksi..jotenkin kuvittelin että toi olisi muka fiksuin siitä porukasta, mutta olin näköjään väärässä. Siksi nää viiskybäset äijät hakee näitä nuoria kun älli ei riitä olemaan omanikäisten seurassa."
Mun on pakko kysyä, että miksi ajattelit Knutin olevan fiksuin niistä kouluttajista? Mulla on ollut välillä sellainen tunne, että ehkä Robin on fiksuin, tai sanotaan normaalein, mutta tiedä sitten noista.
Minkäänlaista miesvihaa ei täällä chätissä ole?
Mies vihaa?! En hyväksy pettämistä oli se sitten nainen tai mies. Enkä niitä, jotka luulee olevansa taivaanlahjoja niille varatuille tuputtamalla itseään toisten elämään. Tässä nämä naiset ovat hoitaneet kodin, lapset, oman uran, tukeneet ja kannustaneet näitä miehiään niin sotilas kuin muillakin useilla että ovat edes siihen nykyiseen asemaansa päässet ja sit ku saadaan vähän julkisuutta seotaan ihailusta, kohdellaan omaa kumppania huonosti ja juostaan p****n perässä ympäri kyliä salaa 🤯🤯 sit nää sidechickit luulee tuovansa jtn lisä-arvoa näiden miesten elämään😆😅 he on alhaisinta sakkia, katsovat vaan vierestä miten nää miehet satuttaa omia rakkaittaan, omaa perhettään joka on siinä ollut vuosikymmeniä, hykertelevät tyytyväisinä omat laskelmoidut tavoitteet mielissään. Jos tää Janne ois ollu joku putkimies Janne Lehtonen neverhööd ei Jossu ois kattonu sinne päinkään!!!
Kukaan tässä ei ole rikkomassa kenenkään perhettä Lehtosten avioerohakemus on jo rauennut. Jos ei ymmärrä ihmisten eri elämäntyylejä tai itse voisi olla samanlaisessa tilanteessa. Se on ihan ymmärrettävää se ei ole kuitenkaan sulta pois jos muut haluavat elää ja toteuttaa itseään eri tavalla. Monisuhteisuuteen kuuluu ajattelu, vähän kuin rakastaa isää ja äitiä, voi rakastaa useampaa ihmistä. Asiat on keskusteltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep 😂😂 mä harvoin katson videoita äänillä kiireen takia, Jossu vaan nakkelee niskoja, heiluttelee hiuksia ja hakkaa vesipulloa..aiemmin oli aina pyssykädet 👀 myötähäpeä
Repesin pyssykäsille!!😂 Todellakin
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tässä ei ole rikkomassa kenenkään perhettä Lehtosten avioerohakemus on jo rauennut. Jos ei ymmärrä ihmisten eri elämäntyylejä tai itse voisi olla samanlaisessa tilanteessa. Se on ihan ymmärrettävää se ei ole kuitenkaan sulta pois jos muut haluavat elää ja toteuttaa itseään eri tavalla. Monisuhteisuuteen kuuluu ajattelu, vähän kuin rakastaa isää ja äitiä, voi rakastaa useampaa ihmistä. Asiat on keskusteltavissa.
Yleensä ne asiat ois kohtuullista keskustella etukäteen... Eikä vasta sitte ku jotain osuu tuulettimeen.
Esim tässä Jannen keississähän hän on ite lehtihaastattelussa sanonut että on parisuhteessa (vain) vaimonsa kanssa, Jossusta totesi että välit lämpenivät kun olivat vaimon kanssa tauolla mutta että mitään suhdetta ehtiny muodostua. Eri asia sitten mikä on totuus, mutta mitään monisuhteisuuden narratiivia eivät ainakaa avoimesti ole puhuneet. Ja siksi tää touhu näyttäytyy jokseenkin erikoiselta.
Ainiin Janne myönsi tuon. Minusta on paksua mennä haastatteluihin ja ylistää yksiavioista elämää, mutta tekeekin muuta.
Silti on rohkeaa kertoa että pääsevät tälläisistä yli. Esimerkillistä toimintaa että voivat edelleen työskennellä yhdessä tai ovat vihaamatta toisiaan
En tiedä, onko Robin rauhoittunut nykyään, mutta tosiaan meni aikoinaan pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa naimisiin (muistaakseni 2018), ja ero tuli lähes heti. Ihmettelin, miksi tuore vaimo oli muuttamassa uuteen kotiin ja postasi jotain ystävien tuesta. Huhujen mukaan Robin siis piti samaan aikaan crossfitpiireissä tyttöystävää, vaikka oli menossa naimisiin / naimisissa. Ehkä tuo samainen nainen on nykyinen puoliso.
Aah, crossfit ja pettäminen mainittu! Tottakai tää teema kuuluu tähän miestyyppiin, miten en tajunnut
Jos tässä puhut Nikistä niin hän on kyllä 35 vuotta tänä vuonna, syntynyt 1990 🤣 ihan löytyy netistäkin tämä tieto, vaikka viime kuntavaalien ehdokasesittelystä.