Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO

Vierailija
28.11.2024 |

Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms. 

Kommentit (1929)

Vierailija
101/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ukko. Toki toivon, että vaimo on jo pitkään halunnut erota, mutta epäilen samahan tässä itselläkin varmaan on edessä. Täytän tänä vuonna 40v ja vaikka miten yrittää itsestään huolehtia ja kuntoilla, niin ei tuo ulkonäkö enää ole sama mitä 10 vuotta sitten. Oma mieheni on vielä kuusi vuotta nuorempi, niin jonkun parikymppisen matkaan se vielä lähtee. Onneks ei oo yhteistä asuntoa eikä omaisuutta. 

Vierailija
102/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä, mutta joskus julkisuudessa on vain niin, että kus nousee väärään suuntaan. Vauhti vie ja sitä rataa. Ystävälleni kävi näin TV-julkisuuden myötä, meni liitto, ystävät ja kaikki entinen. Niin kuin laulussa lauletaan youre loving the fast lane life.

Ei koske vain julkisuutta, mutta ylipäätään menestystä. Tosi tuttu tarina, että vaimo tukenut toisen uraa 10-20 vuotta, ja kun viimein menestystä tulee, niin otetaankin joku nuorempi lapseton nainen vaimon tilalle. Tiedän tällaisia tarinoita useampia, omani mukaan lukien. Jotenkin se menestyshuuma yhdistettynä keski-iän kriisiin tekee sen. Ja samalla yhteiskunta ympärillä kannustaa elämään vaan itselle, jokainen on vastuussa vain itsestään, eikö?

Nykyään eletään niin järjettömän minä-keskeistä ja yksilökeskeistä elämää. Minä minä minä, mitä minä tunnen, mitä minä olen vailla, minun oikeuteni. Unohtuu se, että omilla valinnoilla on vaikutusta myös muihin, kuten siihen perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän sometyttö vielä Jannen, kun niin haikailee Italiaan? Siellä on aidosti ruskettuneita (ei purkista) komeita poitsuja, joilla ei hiusraja ole paennut, kuten Jannella.

Siis onko tuo Johanna alle kolmikymppinen?

No voi ihme. Eihän sillä Berlusconillakaan olllut hiusraja paennut 🤣 Siellähän on keksitty sitten varmaan ikuinen nuoruus.

Tarkoitin sitä, että kliseitä suoltava ja onnea tavoitteleva tyttö näyttää olevan pakkomielteinen ulkonäön suhteen ja kolme viime insta-postausta on Italia - kaipuuta. Jos nyt oikeasti luulee sen ONNEN sijaitsevan Italiassa? Arki sielläkin tulee vastaan. 

Vierailija
104/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättääköhän sometyttö vielä Jannen, kun niin haikailee Italiaan? Siellä on aidosti ruskettuneita (ei purkista) komeita poitsuja, joilla ei hiusraja ole paennut, kuten Jannella.

Siis onko tuo Johanna alle kolmikymppinen?

No voi ihme. Eihän sillä Berlusconillakaan olllut hiusraja paennut 🤣 Siellähän on keksitty sitten varmaan ikuinen nuoruus.

Tarkoitin sitä, että kliseitä suoltava ja onnea tavoitteleva tyttö näyttää olevan pakkomielteinen ulkonäön suhteen ja kolme viime insta-postausta on Italia - kaipuuta. Jos nyt oikeasti luulee sen ONNEN sijaitsevan Italiassa? Arki sielläkin tulee vastaan. 

no älykkäimmät yksilöt harvemmin jakavat elämänsisältöään instassa eli saattaa hyvinkin elää luulossa että tietty asuinpaikka, tietty laukku ja hiukan julkkis mies tuo asioita. Mutta onhan hän vielä nuori, kerkee elämä kyllä opettaa.

Vierailija
105/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä, mutta joskus julkisuudessa on vain niin, että kus nousee väärään suuntaan. Vauhti vie ja sitä rataa. Ystävälleni kävi näin TV-julkisuuden myötä, meni liitto, ystävät ja kaikki entinen. Niin kuin laulussa lauletaan youre loving the fast lane life.

Ei koske vain julkisuutta, mutta ylipäätään menestystä. Tosi tuttu tarina, että vaimo tukenut toisen uraa 10-20 vuotta, ja kun viimein menestystä tulee, niin otetaankin joku nuorempi lapseton nainen vaimon tilalle. Tiedän tällaisia tarinoita useampia, omani mukaan lukien. Jotenkin se menestyshuuma yhdistettynä keski-iän kriisiin tekee sen. Ja samalla yhteiskunta ympärillä kannustaa elämään vaan itselle, jokainen on vastuussa vain itsestään, eikö?

Nykyään eletään niin järjettömän minä-keskeistä ja yksilökeskeistä elämää. Minä minä minä, mitä minä tunnen, mitä minä olen vailla, minun o

Hyvä kirjoitus! Kiitos siitä. Näinhän se valitettavan monella on mennyt. Ja menneellä ei ole arvoa, mitä jonkun vuoksi tehty. 

Vierailija
106/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus tulee miehillekin, mutta vain oikeasti kunnian miehille jää joku rinnalle. Viimeisellä hetkellä vasta tekojemme summan näemme. Ne rakkaat. Ovatko he siinä vai onko ihminen yksin.

Vierailija
107/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Karalahden ex-emäntäkin yhteistyökuvioissa näiden kanssa. Nyt ei ainakaan kiinnosta enää seurata. En voi kuunnella minuuttiakaan Nannaa. Eli samoissa piireissä pyöritään, erikoisvoimaukot martsut ja nannat. Yh Hyh.juu mutta ei goodbye.

Vierailija
108/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että Karalahden ex-emäntäkin yhteistyökuvioissa näiden kanssa. Nyt ei ainakaan kiinnosta enää seurata. En voi kuunnella minuuttiakaan Nannaa. Eli samoissa piireissä pyöritään, erikoisvoimaukot martsut ja nannat. Yh Hyh.juu mutta ei goodbye.

Suomen sekoilupiirit on näköjään pienet :D Löytääkö ne Nannan kanssa toisensa kun nykyinen salaheila muuttaa Italiaan? Nanna taitaa tykätä nopealiikkeisistä kavereista.

Vierailija
109/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti nuorempaan vaihtamisessa sekin, että tietää ukon heittäneen hukkaan 25 vuotta pelkästään kiinteämmän naaman ja kropan vuoksi. Ikään kuin se uusi nainenkin ei ikääntyisi. Jotkut miehet pystyy "rakastamaan" vain nuoria naisia, minkä se puoliso saa havaita liian myöhään. 

Vierailija
110/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä yleisesti on lisäadrenaliinin tarve, hypätkää vaikka kerran viikkoon sieltä kopterista alas, mutta älkää jättäkö perheitänne. Houkutuksia tulee ja houkutuksia menee, mutta se pitkäaikainen luotettava nainen ja parisuhde ei ole itsestäänselvyys yhdellekään. 

Vierailija
111/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehillä yleisesti on lisäadrenaliinin tarve, hypätkää vaikka kerran viikkoon sieltä kopterista alas, mutta älkää jättäkö perheitänne. Houkutuksia tulee ja houkutuksia menee, mutta se pitkäaikainen luotettava nainen ja parisuhde ei ole itsestäänselvyys yhdellekään. 

Mutta kun Jannekin pyörii noissa epämääräisissä "I choose to be happy" - piireissä, niin vain hyppy ilman varjoa taltuttaisi kiiman. Kai noissa piireissä korostuu se OMA onni. Nauratti Johannan Face-postaus, miten siitä oli mahtavaa tulla miksi lie toimitusjohtajaksi. 

Vierailija
112/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä välttämättä ole mitään pettämiskuviota takana, moni pari eroaa 40-50 vuotiaana kun on nuoresta asti ollut yhdessä. Toki miehillä on kova tarve heti erottua pönkittää omaa itsetuntoa hankkimalla kuka tahansa nuori nainen joka vaan eronneeseen äijään suostuu koskemaan.

Lähes aina salasuhde taustalla. 

Vierailija
113/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus tulee miehillekin, mutta vain oikeasti kunnian miehille jää joku rinnalle. Viimeisellä hetkellä vasta tekojemme summan näemme. Ne rakkaat. Ovatko he siinä vai onko ihminen yksin.

Monella sarjapettäjällä ja suhteesta toiseen lennosta hyppijällä käy noin.

Vierailija
114/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän sen Jannen omaelämäkerran käsis vähän uusiksi. 

Vierailija
115/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä välttämättä ole mitään pettämiskuviota takana, moni pari eroaa 40-50 vuotiaana kun on nuoresta asti ollut yhdessä. Toki miehillä on kova tarve heti erottua pönkittää omaa itsetuntoa hankkimalla kuka tahansa nuori nainen joka vaan eronneeseen äijään suostuu koskemaan.

Lähes aina salasuhde taustalla. 

Jep miehet ei hevin lähde huonommastakaan suhteesta ennen kuin on uusi nainen katsottuna, siinä huonommassakin suhteessa yleensä kodinhoitopalvelut pelaa ja vähänkään paremmassa saa myös säännöllistä seksiä. Ei niitä vaihdeta sinkkuuteen vaan uuteen naiseen. 

Vierailija
116/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin vaimona ihan hemmetin vihainen. Kun tuossa uudessa naisessa selkeästi tärkeintä on lähinnä nuoruus ja nätteys.

Vierailija
117/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein Seiska kertoi jonkun äijän avioerosta. Oliko ihan koko aukeaman juttu? 🙄

Vierailija
118/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniköhän sen Jannen omaelämäkerran käsis vähän uusiksi. 

saa vähän uhriutumisdraamaa siihen ja sitten nuori nainen tuo vähän toivonkipinää elämään :D. Saattaa olla yhtä älyllistä ilotulitusta tarjoava teos tulossa kun edellinen special forces kirjanen, joka julkaistiin jokunen vuosi sitten. Tyypit oli eri, mut tarina varmaan suht sama. Joku aiemmin ketjussa jo vihjaili, että näissä joukoissa ei koulussa hyvin menestyneet kaverit pyöri.

Vierailija
119/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää erohomma meni vähän ihon alle niin katsoin tän uuden naisen firmaa somesta. Jos hän on tj niin olisko ollu niin että on ollu suhde tän "päähenkilön" kanssa. Ja tää päähenkilö on tismalleen saman näköinen kuin Janne, voisivat olla kaksosia. Miten mulla on sellanen tunne että koko suhde on aiheittanu päänvaivaa muillekin kuin vaan Jannen rouvalle.

Joo voi mennä elämänkerta HIEMAN uusiksi. Noloo...

Vierailija
120/1929 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne esiintymiset rakkausartikkeleissa naistenlehdissähän on pelkkä pr-temppu, että saa palstatilaa ja nimeä ja kiinnostusta. Janne on alkanut  luomaan omaa "brändinsä" tarkasti jo aikoja sitten. Kohta kun seiska penkoo Jannen asiat niin toiv.ei saada lukea talousongelmista tai muista asioista. Harvoin mikään on miltä näyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi