En ymmärrä asiakaspalvelijoita, jotka postaa someen päivän ärsytyksiään
Tuleeko aina vain uudelleen yllätyksenä, että asiakaspalvelutyössä kohtaa monenlaista viheltäjää, ja se on minun hommani säätää niiden kanssa. Eivät ne hassut asiakkaat juuri minulle mitään tarkoita, eikä minun tarvitse päästää heitä ihoni alle mitenkään. Kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa kohtaamisista on ihan ok tai jopa kivoja. Miksi pitää lähteä kierroksille muutamasta huonosta?
Lähinnä näistä postailijoista jää sellainen kuva, että heidän ammattitaitonsa ja asenteensa ei riitä, ja sitten haetaan sääliä somessa.
Kommentit (3)
Henkilö, jonka täytyy tilittää asiakkaista someen, ei ole oikealla alalla.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sinäkin juuri teit. Postasit someen päivän ärsytyksesi.
Ja munattomasti vielä vauvapalstalle.
Menikö ihon alle?
No niinhän sinäkin juuri teit. Postasit someen päivän ärsytyksesi.
Ja munattomasti vielä vauvapalstalle.