Onko kokemuksia milffin kanssa? Ikäero ja oliko kivaa?
Kommentit (15)
On joo, vaimo 55 ja rakastajatar 51, milffejä molemmat. On tosi kivaa
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on. Hän on vuotta nuorempi. Kivaa on aina kun häneltä pillua saan. Vaimoksikin saatan joskus kutsua.
Just näin.
M46
Jep, kolme lasta hänellä oli ja 7 vuotta vanhempi. Upea, lypsä ja kokenut nainen.
Nainen 39 ja minä 20 vuotta nuorempi. Ihan hottia..
Ei kiinnosta, paremminkin tyttäret.
Joo, on. Neljän lapsen äiti, 48v. Aivan huippu tapaus ja kivaa on ollut.
M52
Kyllä, 47v kolmen lapsen äiti. Todella ihana ja kaunis nainen. Ei olle yhdessä enää kun löysi toisen ja asuvat nyt yhdessä.
M37
Nyt olen jo itse, kai pitäisi sanoa DILF-iässä, 40v.
Nuorempana oli muutamia kertoja MILF-ikäisten kanssa ja ainakin yksi näistä oli ihan aito MILF, kun tyttärensä nukkui viereisessä huoneessa meidän pannessa.
Ikäerot olivat sellaisia, että minä olin 22-25V ja milffittäret olivat 38-50V.
Oikein hyviä kokemuksia. Imivät tattia, antoivat painaa pyllyyn, ottivat leluja mukaan ja olivat innoissaan, kun pääsivät nuoremman kanssa touhuamaan. Minä taas olin innoissani, kun pääsin ylipäätään jonkun kanssa seksiä harrastamaan.
On kokemusta, olin 20 ja nainen 45. Uskomattoman kaunis ja isot rinnat ja täydellinen perse. Opetti kaiken seksistä ja naitiin kaikissa mahdollisissa asennoissa. laittoi minut välillä kontilleen ja nuoli anaaliani ja samalla runkkasi munaani. Halusi myös, että virtsaan suuhun.Oli kivaa, mutta myöhemmin mietin, että olin ihan vietävissä ja jälkeenpäin tuli vähän olo, että käytti minua kuin lelua, mutta en valita. Ei ole sen jälkeen tullut irstailtua kenenkään naisen kanssa niin, että oltaisiin käyty koko repertuaari läpi.
M.50v
"MILF" tarkoittaa "Mother I'd Like to Fuck". Äiti jonka kanssa haluaisin rakastella. Eli nuori ja kaunispainoinen äiti, jolla on lapsi tai useampi. Ei ikänainen eikä wanhusnainen.
Tämmöisiä otuksia ovat MILF:it https://yandex.com/images/search?text=%22MILF%22%2Bnaked%2Bnude
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä otuksia ovat MILF:it https://yandex.com/images/search?text=%22MILF%22%2Bnaked%2Bnude
Jaa, r y s s ä ntrollit taas palstalla. Davai, davai..
Itsellä on. Hän on vuotta nuorempi. Kivaa on aina kun häneltä pillua saan. Vaimoksikin saatan joskus kutsua.