Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhepäivähoitoon osa-aikaisesti?

Vierailija
22.02.2007 |

Onkohan käytännössä mahdollista löytää perhepäivähoitaja, joka ottaisi lapsen osa-aikahoitoon? Helsingissä asutaan. Vähän olen harkinnut yksityistä hoitajaa, koska silloin voisin vaikuttaa hoitajan valintaan itse enemmän. Mikähän tilanne muuten on kunnallisella puolella, onko perhepäivähoitajia kovin hyvin saatavilla?

Haluaisin kuitenkin ensin laittaa lapsen osa-aikahoitoon eli n. 15-20 tunniksi viikossa (ensi syksynä). Mieluiten niin, että kyseessä olisi kaksi tai kolme kokonaista päivää eikä esim 5 tuntia päivässä. Sitten keväällä, ehkä tammikuussa, lapsi olisi hoidossa kokopäiväisesti. Onko ihan utopistinen suunitelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli syy, miksi haluaisin että lapsi olisi ensin vähemmän hoidossa, on se, että hän olisi hoitoon mennessään vaan 1 v 3 kk vanha. Aion jatkaa opintojani syksyllä ja en haluaisi laittaa lasta kokopäivähoitoon kun en sitä tarvitse (opiskelen yliopistolla). Mutta joku hoitopaikka olisi kuitenkin saatava pariksi päiväksi viikossa. t. ap

Vierailija
2/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäiväksi, jos saa iltapäiväksi koululaisen. Se on tod. näk. helpoin malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä haluankin kokopäivähoitopaikan, niin ei taida onnistua... mihin se koululainen sitten menee...

Vierailija
4/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että toisen perheen lapsen hoitotarve muuttuu. Otat itse tietoisen riskin, mikäli laitat lapsesi puolikkaalle paikalle pph:lle. Jos tarve muuttuu, muuttuu todennäköisesti myös hoitopaikka ellei sitten joku toinen ryhmän kokopäivälapsista ole lopettamassa. T. Pph

Vierailija
5/5 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuussa... en halua että lapseni joutuu juuri hoitopaikkaan sopeuduttuaan vaihtamaan paikkaa... ja päiväkotiin en pientä lasta haluaisi laittaa t. ap