Lue keskustelun säännöt.
Onko Iittalan Mondo-sarja lopetettu?
Kommentit (4)
mulle ainakin sanoi kaveri joka on siellä töissä, että mondo on lopetettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä mainintaa lopettamisesta ole. Muistaakseni väreistä saa enää vihreää ja sinistä. Tummanharmaa taisi poistua myynnistä.
Vierailija:
mulle ainakin sanoi kaveri joka on siellä töissä, että mondo on lopetettu.
Toivottavasti ei, sillä itselläni on vielä muutama osa ostamatta vihreästä Mondosta.