Butt plug hännällä.
Näytin vaimolle kuvan plugista, jossa on pörröhäntä, ja sanoin että ostan sulle tommosen. Vilkas nopsaan ja sanoi vaan että neutraalisti "jaa, ok", muttei kieltäytynyt Meneeköhän rahat kuitenkin loppuviimein hukkaan...
On vähän ujo, mut tykkää kuitenkin kovasti kun kakkostakin vähän muun ohessa hipsutellaan.
Kommentit (10)
Nämä on just parhaita tunnelman tappajia kun ehdottaa jotain mikä itsestä olisi tosi kiihottavaa puolisolle ja se on että yeahwhatever.
Ehkä kyseessä oli vain kiusallisen tilanteen nopea "kuittaus", ja myöhemmin varsinainen vastaus on "ei".
Eipä naiset taida tuollaisista kiihottua.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on just parhaita tunnelman tappajia kun ehdottaa jotain mikä itsestä olisi tosi kiihottavaa puolisolle ja se on että yeahwhatever.
Ja sitten on hyvä ihmetellä miksi toinen ei enää avaudu haluistaan ym. :D
Meillä meni vähän tohon tyyliin semmosen timanttitapin kanssa. Ekan kokeilun jälkeen vaimo halunnut sen sittemmin useasti, vaikkakin vihjailee vain rivien välistä. Minä asetan, mutta katsominen edelleen kielletty. Lopuksi kiiruhtaa vessaan ja ottaa itse pois. Asiasta sinänsä ei puhu ääneen, eli jonkin asteinen tabu hänelle tuo mieluhalu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä oli vain kiusallisen tilanteen nopea "kuittaus", ja myöhemmin varsinainen vastaus on "ei".
Ai ei kiihotu? Haha itselläni on iso pörroinen ketunhäntä ja vielä korvatkin :) Ihanat ja tosi nätit. Pupunhäntäkin löytyy, söpö sekin.
Ap:n vaimosta en todellakaan tiedä, tykkäisikö ajatuksesta vai ei, mutta kunnolliset hännät voivat olla aika kalliita, joten en nyt ihan kysymättä ostaisi. Tosin ei jotkut epärealistiset liruhännät itseänikään innostaisi, jos sellaista hänelle näytti... Paljon riippuu siitä millaisesta estetiikasta muuten tykkää, seksivälineiden ja asusteiden suhteen on montaa eri makua.
Näin kerran yhdellä XU:n tupakkakopissa tuollaisen. Mahtoiko olla M48, guru?
Vierailija kirjoitti:
Räjähtäisin nauruun.
Mun tyttöystävä haukkui mua häntäheikiksi ja työnsi sitten tuollaisen häntätapin perseeseeni.
Mun mielestä se on hauska. Kun vaan mies osaisi heittäytyä leikkimään.