Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele mukaansatempaavaa Playstation-peliä vaikeaan elämäntilanteeseen

Vierailija
26.11.2024 |

Olen masentunut ja ahdistunut ja mielenkiinto pitäisi nyt saada siirrettyä pikkuhiljaa johonkin muuhunkin, kuin omassa pskassa olossa rypemiseen. Osaako muut pelaajat suositella jotain mukavaa peliä, jolla saisi aivot nollattua?

Jotenkin nyt tuntuu, että kovin veriset pelit eivät maistuisi... ehdottomia lemppareitani ovat kuitenkin The Witcher Wild Hunt ja Red Dead Redemption, The Walking Deadit ja olen tykännyt myös Assassin's Creed -sarjasta, mutta nyt tuntuu, että Valhalla ei oikein tempaa mukaansa.

Gas Station simulatoria huvikseni kokeilin, mutta senhän pelasi läpi hetkessä! Eikö siinä todella ole kuin viisi leveliä?

Olisiko suosituksia? Auttakaa alamaissa olevaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stray on tosi kiva.

Vierailija
2/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco elysium.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ps5 löytyy niin Astro bot.

Vierailija
4/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraft tietty!! Uusi mäppi ja sinne rakentamaan taloa lankku kerrallaan. Kaivoksiin hakemaan rautaa ja timui. Ja tietty survival modella niin pysyy jännitys yllä. Itse ainakin uppudun niin täysin siihen peliin, ette huomaa edes ajankulua. 

Vierailija
5/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minecraft tietty!! Uusi mäppi ja sinne rakentamaan taloa lankku kerrallaan. Kaivoksiin hakemaan rautaa ja timui. Ja tietty survival modella niin pysyy jännitys yllä. Itse ainakin uppudun niin täysin siihen peliin, ette huomaa edes ajankulua. 

Eikö toi ole joku lasten peli?

Vierailija
6/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi ole joku lasten peli?

Ei tosiaan ole. Siitä saa todella vaikean ja hankalan ja jännittävän. Ihan mitä vaan. Voit rakentaa sillä vaikka tietokoneen tietokoneen sisälle. Tai hotellin. Tai hoitaa eläimiä. Tai kasvattaa kurpitsoja. Tai tehdä zombientappokoneen. Ihan mitä vaan. Ite oon kohta 50v ja tää on mun lempparipeli. Ajatukset saa ihan muualle. Suosittelen. 

Vierailija
7/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku vielä valaista, jos on tietoa, että onko RDR-online vielä voimissaan, tuleeko päivityksiä? En koskaan oo onlinessa pelannut, mut nyt se vois olla vaihtoehto. Josko villin lännen räiskintä saisi mieltä vähän muusta pois.

Minecraft laitettu korvan taa (ja toki kaikki muutkin ehdotukset). Laittakaa vaan lisää!

Vierailija
8/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horizon Zero Dawn ehdottomasti jos et ole pelannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi