Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi omanlaisen tyypin löytäminen on niin vaikeaa?

Vierailija
25.11.2024 |

Täällä yksi parisuhdekokematon nainen. Miksi sen omantuntuisen tyypin löytäminen on niin hlvetin vaikeaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on erilainen vaikka se on samantyyppinen. Onko samoja kiinnostuksia tai jotain arvoja, asioita, muuta. Kunhan siitä ei tule haittaa. Miten länsimaiset sinkut, onko enemmän vapaita kuin täällä. Täällä joku haukka vie ne hyvät.

Vierailija
2/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on erilainen vaikka se on samantyyppinen. Onko samoja kiinnostuksia tai jotain arvoja, asioita, muuta. Kunhan siitä ei tule haittaa. Miten länsimaiset sinkut, onko enemmän vapaita kuin täällä. Täällä joku haukka vie ne hyvät.

En tajunnut sun kommentista mitään 🙄

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi olla parisuhteessa, kun en ole koskaan aiemmin ollut. Olisin varmaan rautakankeakin kankeampi.

Vierailija
4/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

En osaisi olla parisuhteessa, kun en ole koskaan aiemmin ollut. Olisin varmaan rautakankeakin kankeampi.

Mut mä tykkäänkin haastaa itseäni ja viimeisen vuoden oon muutenkin ollut lähes koko ajan epämukavuusalueellani. Yks parisuhde olis pientä siihen verrattuna :D Ei vaan, mutta olishan se kiva antaa sille mahdollisuus.

-ap

5/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Mut mä tykkäänkin haastaa itseäni ja viimeisen vuoden oon muutenkin ollut lähes koko ajan epämukavuusalueellani. Yks parisuhde olis pientä siihen verrattuna :D Ei vaan, mutta olishan se kiva antaa sille mahdollisuus.

-ap

Oon ihan samaa mieltä. Mutta jos naiskokemus on tähän ikään mennessä nolla, mikä sen karttumisesta tekisi jatkossa todennäköisempää...

Vierailija
6/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

-ap

Oon ihan samaa mieltä. Mutta jos naiskokemus on tähän ikään mennessä nolla, mikä sen karttumisesta tekisi jatkossa todennäköisempää...

Elämänkokemus tuo itsevarmuutta. Kyllä mä esim nyt olisin sata kertaa valmiimpi löytämään sen oman tyypin kuin aiemmin. Ja oon muuten tuhat vuotta vanhempi kuin sä jos toi sun nimimerkki viittaa ikään :D

-ap

-ap

7/7 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

-ap

Elämänkokemus tuo itsevarmuutta. Kyllä mä esim nyt olisin sata kertaa valmiimpi löytämään sen oman tyypin kuin aiemmin. Ja oon muuten tuhat vuotta vanhempi kuin sä jos toi sun nimimerkki viittaa ikään :D

-ap

-ap

Täytyy kai vaan jäädä katsomaan, mihin elämä johtaa. Ja joo, viittaa ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä