Vaimon jatkuva epäily
Vaimoni epäilee minua jatkuvasti pettämisestä. En ole antanut mielestäni tähän mitään aihetta. Kerron rakastavani ja huomioin häntä. Arkisin menen töihin ja tulen kotiin, harvoin käyn harrastuksissani. Alkaa olla aika kuormittavaa selitellä ja vakuutella hänelle epäilynsä vääräksi päivittäin.
Hän tutkii sivuhistoriani, sähköpostini, puhelimeni, sovellukset sekä joskus jopa pankkitilin. Olen hyväksynyt tämän toiminnan, koska eihän minulla ole mitään salattavaa. Mutta nyt alkaa tuntua, että minulla ei ole yksityisyyttä ollenkaan. Viime viikolla ostin lounastauolla valmisruuan ja munkin. En ollut kertonut vaimolleni munkista ja hän hätääntyi, kun valmisruuan hinta ei täsmännyt tililtä lähteneeseen summaan. Tämä alkaa olla älytöntä, eikö mies saa munkkiakaan syödä salaa. Mikä neuvoksi? Voisiko ammattiavusta olla apua..
Kommentit (21)
Nussi siltä aivot pihale , loppuu höpöhöpö ja tulee kestohymy . Niin minä ainkin teen !!
Heitä pihalle ja kerro ottavasti tilalle järkevämmän eukon.
Vakavan keskustelun paikka, ymmärtääkö käytöksensä olevan sairautta? Tarvitsee jotain apua. En katselisi tuommoista suhdetta, jos ei tilanne muutu.
Nyt jotain itsekunnioitusta kehiin, miksi annat vaimon rikkoa yksityisyyttäsi? Ihan naisena tämän sanon, eksäni yritti samaa ja en tietenkään suostunut moiseen vaan kehotin hakeutumaan terapiaan. On syystäkin eksä se mies.
Jätä se emakko. Todennäköisesti pettää sinua, on pettänyt sinua tai tulee pettämään sinua.
Siis onko tätä käytöstä jatkunut kuinka kauan? Miten päädyitte naimisiin, ei pahalla, mutta ei kukaan täysjärkinen mene naimisiin noin mustasukkaisen ihmisen kanssa.
Tosiaan teillä on kolme vaihtoehtoa.
1. Jatkatte samaan rataan ja menetätte molemmat mielenterveyden
2. Menette pariterapiaan (Vaimo taitaa tarvita myös yksilöterapiaa)
3. Laitatte kannat vastakkain ja lähdette eri suuntiin.
Mun ex mies oli tuollanen.
Selvisi eron jälkeen että oli käynyt vieraissa säännöllisesti.
Sai varmaan hyvät naurut kun minä vaan yritin ymmärtää.
Ymmärsinkin,kunnes tuli nyrkistä.
Kokemusta löytyy ja voin sanoa, että toi pahenee tosta.
Mun suhde loppu siihen, kun nainen löi vihannesveitsen olkapäähän pystyyn.
Tuo kaikki on väkivaltaa, soita turvakotiin, siellä on saatavilla myös keskustelu apua!
Meillä oli samalaista toimintaa. Lopulta jättäydyin työelämästä ja oleilen lähinnä kotona ja en käy missään. Harvoin käyn edes kaupassa, jos käyn niin käymme yhdessä koko perhe. Olen täysin vaimoni elätti. Hän hakee puolestani tuetkin ja olen sanonut että saa pitää tuet, kunhan saan vähän voileipää ja pimpsaa.
Vaimosi strippaa erotiikka kanavalla, mitä aiot tehdä?
Oletko itse ei-mustasukkaista tyyppiä? Jos olet, niin olet luultavasti sinisilmäisen naiivi kuten minäkin olin. Mieti nyt tarkkaan, onko mahdollista, että puolisosi pettääkin sinua. Onko hänellä tilaisuuksia siihen? Onko mitään viitteitä siitä, että jotain outoa voisi olla meneillään? Saatko sinä tutkia hänen puhelimensa ja tilinsä?
Yleensä tämä tulee ei-mustasukkaiselle osapuolelle yllätyksenä, koska sen mustasukkaisen käytös on niin epäloogista. Mutta siinä on jokin kieroutunut logiikka, että kun (se mustasukkainen osapuoli) tarpeeksi vakuuttaa itseään siitä, että puoliso pettää, niin sillä voi sitten oikeuttaa oman pettämisensä. Ne on juuri ne mustasukkaisst, jotka pettävät. Siinä on myös se, että jokainen vähän kuvittelee, että muutkin ajattelevat ja toimivat salassa samoin kuin itse. Siispä pettäjät ovat mustasukkaisia, koska "kaikkihan tilaisuuden tullen pettää" ja ei-pettäjät luottavat, koska ei mikään pettäminen tule itsellä mieleenkään.
Parempi kun mustasukkaiset pariutuisivat vain keskenään ja normaalit keskenään.
Ex-vaimoni oli samanlainen. Tilanne vain paheni ja terapiassa vakuutti psykologin, että syy oli minussa.
Sinun kannattaa jättää nainen ennen kuin hän alkaa väkivaltaiseksi.
No jos mun puoliso toimisi noin, ottaisin eron ja myöntäisin pettämisen (vaikka en sitä ois tehny). Sitä saa mitä tilaa.
Ap, sun vaimo saattaa itse olla se joka teidän suhteessa pettää. Nyt sitten kääntää asiat päälaelleen. Mun exän käytös muuttui juuri tuollaiseksi ja sai raivarin kun en suostunut antamaan hänelle puhelinta ratsattavaksi (siinä menee raja) mutta samaan aikaan otti oman puhelimensa jopa vessaan mukaan vaikka en olisi siihen koskenutkaan. Hänen käytös kyllä muuttui muutenkin sellaiseksi etten katsellut enempää. Paljastuikin sitten myöhemmin että petti minua "naapurin" kanssa joka asui seuraavalla tiellä. Ja tästä hetken ilottelusta syntyi lapsikin jolle hän ei isäksi jäänyt.
Teeppä hänelle hetki samaa ja katso huomaako hän miltä se tuntuu, jos vaikka lyö sinua sen vuoksi niin tiedät mitä tehdä.
kakista kuitenki mitä verkossa teet, ja kun muillekin valehtelee ...
katukorttleissa muuten rääkyy todella mustasukkaisia naikkosia joilla on paljon ongelmia. (ja kun se tarjottu holekaan ei kelpaa.)
Kyse on sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja vaimosi on tukevasti psykiatrin tai psykologin tarpeessa. Hakekaa apua, koska ei tuo noin voi jatkua. Esim. väestöliitolla on tarjolla parisuhdeterapiaa.
Istuta vaimo pöydän ääreen. Jos hän ei terapiaan suostu lähtemään, niin sitten ei ole kovin montaa vaihtoehtoa. Ero. Et voi elää noin, hulluksihan siinä tulee..! Tsemppiä!