Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Lupitan vauva on myös maailmassa kun viereisillä pedeillä tyksissä maattiin :-)

Vierailija
22/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ilman minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä. kyl kaikki on tainnu ihan tosissaan olla kun ovat sanoneet, että kyl sä tiedät kun pitää lähteä. meillä ei varmaan lainkaan. miehen sisko kyllä veikkas että lähdettäisiin ensi yönä.

meillä on tuo äitipoliaika aamulla 8.00 enkä sieltä enää takaisii ilman nyyttiä tule =) voi silti olla että yrittävät saada vielä kotiin mut nyt saa odotus riittää. ensi viikon puolella sitten varmaan kirjoitellaan kuulumisia.

tänään on ollu kummallisen väsyny olo, nukuin melkein 1,5 tunnin päikkärit tuossa ja pitäis vielä sairaalakassia jaksaa laittaa ja käydä kaupassa.. on niin veto pois. no toivottavasti tulee illalla hyvin uni, kun ei tiedä mitä se huominen tuo tullessaan..

ONNEA vielä kaikille vauvansa saaneille ja SUPISTUKSIA kaikille! ;)

<3: ruujsal ja masuasukki 41+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka pääsisit lähtemään!

Ja onnea taas uusille vauvautuneille!!

Vierailija
24/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaikille nyyttinsä jo saaneille.

EMPPULI: Et ole ainut jolla ei ole vielä vauvan sänky valmiina. Meillä yleensä mies on koonnut hoitopöydän ja vauvan sängyn sillä aikaa kun minä olen sairaalassa. mulla on jotenkin sellainen olo ollut aina et jos ei kaikki menekään odotusten mukaan niin olisi kauheeta jos olisi kaikki sängyistä lähtien laitettu valmiiksi vauvalle. Yleensä olen vain pessyt valmiiksi pienimmät vauvan vaatteet ja turvakaukalon tarkastanut ennen vauvan syntymää. Loput vaatteet olen laittanut sitten kun olen kotiutunut sairaalasta.

( . ) Olin koko aamun aivan raivona ja maani myynyt kun ei yölläkään mitään muutoksia tullut oloon. Sit vain 3 ihmistä aamun aikana lähetteli tekstareita että vieläkö oot kotona... Huh huh. Siitä suivaantuneena sit imuroin ja luutusin taas koko huushollin ja sit vielä oikein rivakka kävelylenkki päälle. Sit nukuin päikkäreitä kuopuksen kanssa kun muut leikki siinä vieressä. Muutama äkäinen supistus tuli sen lenkin jälkeen mut nyt taas iltapäivällä ei mitään. No onneksi meitä on täällä muitaki jotka ovat yliajlla. En siis ole ainut onneksi.

Jomppana 40+3

Vierailija
25/26 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla tänään tarkastuksessa kaikki hyvin ja meikäläisellä paikat ihan kiinni, joten ei muuta kuin odotellaan.. ja tänäänhän on 41+6. Seuraavat 2 käyntiäkin jo varattiin, la ja ma, eli nyt pitää ravata 2 päivän välein ktg+ultra. Olin jo ihan varautunut käynnistykseen kun tulee 42 huomenna, mutta ei kuulemma olisi vielä mitään hyötyä. Jos vauva voi hyvin, niin odotetaan vielä viikko... siis APUA. Taidan vetäistä tähän pinoon pohja-ajan.

Alkaakohan mies-kultani jo kyllästyä kun natisen aiheesta, sanoi äsken, että toiset ei saa lapsia ollenkaan.. no niiin ei mutta mitä se nyt tähän liittyy.. :P no, onneksi tänne voi hieman purkautua.

Onnea vauvapuolelle siirtyville ja muille reipasta mieltä ja odotuksen iloa

lennard

Vierailija
26/26 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHHOH LENNARD!!! Aikas rankalta kuulostaa, jos laittavat sinut vielä viikon kärvistemään ennen kuin käynnistävät. Huh! TSEMPPIÄ tuhannesti odotteluun!

Kaksosnainen: ONNEA OMASTA NYYTISTÄ!!! Jäi sitten mun osalta ne treffit tosiaan väliin. :) Myös PAJUSKALLE ISOT ONNITTELUT!!!

Itse pyörin siellä Itiksessä tänään muutaman tunnin, mutta ei mitään vaikutusta. Pienen pientä jomotusta alamahassa oikein hyvällä mielikuvituksella. Mutta onhan tässä vielä aikaa...

Sain kuitenkin talvikengät -50% ja yhden koon isommat imetysliivit alkuun, jotka jo laitoinkin sitten sairaalakassiin. Kaikki valmiina, suppareita enää uupuu. Hyvät yöt ja palaillaan huomenna! Aamulla leivon sitten miehen synttärimokkapalat.

Jolanda