Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä määräillään jo siinäkin että

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentää ollu maksulline juttu xD "Hei Teemu ja Sirpa sanoi näin, "asiantuntijalta" jäätävä kuitti, "ovat sairaita", Hei maksa plus niin näet xD

Vierailija
2/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomia on pakko neuvoa. Ei se määräilyä ole. Uusavuttomat kyselevät tällä palstalla miten kananmuna keitetään niin ehkä on ihan hyvä, että neuvoja jaetaan. Itse en viitti noita lukea kun olen maanperusteellisen hyvä kokki ollut aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väärin meni 😅 Ja rautavispilällä hinkataan teflonpannua, varmaan heitti lopulta tiskikoneeseenkin 😄

Vierailija
4/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusavuttomia on pakko neuvoa. Ei se määräilyä ole. Uusavuttomat kyselevät tällä palstalla miten kananmuna keitetään niin ehkä on ihan hyvä, että neuvoja jaetaan. Itse en viitti noita lukea kun olen maanperusteellisen hyvä kokki ollut aina. 

Kuulostat narsistilta

Vierailija
5/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat narsistilta

Oliko tässä ketjussa aiheena jonkun luonne? Itse olet melkoinen sekopää kun tuntemattomia nimittelet, olet ilkeä, negatiivinen ja oikea toopepöljä.

Vierailija
6/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käristääkö porukka tosiaan jauhelihansa mustaksi pinnoilta? Fyj sattans.

Vierailija
7/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat narsistilta

Oliko tässä ketjussa aiheena jonkun luonne? Itse olet melkoinen sekopää kun tuntemattomia nimittelet, olet ilkeä, negatiivinen ja oikea toopepöljä.

Sinulla on juntti todella huono itsetunto kun solvaat toisia ihmisiä internetissä?

Vierailija
8/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jauhenlihan pesemisestä mainita näissä opastusartikkeleissa?? 

Vierailija
9/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä monille elämän ihan perusasiat ovat täysin vieraita. Ei osata edes perunoita keittää tai tiedetä edes, milloin vesi on kiehuvaa. Uusavuttomuus on ikävä ilmiö, mikä on hyvin yleistä isoissa kaupungeissa.

Vierailija
10/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käristääkö porukka tosiaan jauhelihansa mustaksi pinnoilta? Fyj sattans.

Ei ei, yleensä ihmiset ryöppäävät jauhelihansa. Kokeilisit sinäkin.

Vierailija
11/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ihan väärin meni 😅 Ja rautavispilällä hinkataan teflonpannua, varmaan heitti lopulta tiskikoneeseenkin 😄

Missä sinä teflonpannun näit?

Tuossa jauhelihanruskistusvideossa käytettiin valurautapannua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan