Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti. Olet naimisissa/avoliitossa. Petätkö kumppaniasi, jos siihen tulee sopiva tilaisuus.

Vierailija
24.11.2024 |

En tunne mitään omatunnonvaivoja, jos olen vieraan naisen kanssa sängyssä. En kerro syrjähypystäni vaimolleni.

Rehellisesti. Olet naimisissa/avoliitossa. Petätkö kumppaniasi, jos siihen tulee sopiva tilaisuus.

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska seksiä ei kotona tarjota. Sitä saa mitä tilaa !! 

Vierailija
2/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhdeseksiä ei pihtaamisen (kiukuttelu, piruilu, kiristäminen, tms.) takia ole, mies menee paremman naisen luokse, se ei ole pettämistä. Pihtaaminen on pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä. En ole pettänyt vaikka minua on petetty, olen vain lähtenyt. Kysymys on siitä minkä kanssa itse voin elää. Jos minua petetään, se on pettäjän oma häpeä ja suhde on ohi. Itse en ole voinut pettää missään tilanteessa, kyse on vain jostakin ominaisuudestani, ei edes mistään itsekurista. Ja olen hyvin seksuaalinen, enkä seksittöminä aikoinakaan ole pettänyt. 

Vierailija
4/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään. Puhdas omatunto on paras unilääke ja hyvin nukutut yöt vaikuttavat positiivisesti terveyteen. Hyvä terveys näkyy ulospäin ja se vetää puoleensa oikeita ihmisiä, joiden kanssa on kiva ja helppoa elää. So simple. N32

Vierailija
5/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En petä. En ole pettänyt vaikka minua on petetty, olen vain lähtenyt. Kysymys on siitä minkä kanssa itse voin elää. Jos minua petetään, se on pettäjän oma häpeä ja suhde on ohi. Itse en ole voinut pettää missään tilanteessa, kyse on vain jostakin ominaisuudestani, ei edes mistään itsekurista. Ja olen hyvin seksuaalinen, enkä seksittöminä aikoinakaan ole pettänyt. 

Hyvin sanottu. Sillä, että voi seisoa omien sanojensa ja tekojensa takana, pääsee elämässä eteenpäin.

Vierailija
6/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 5 vuotta sitten olisin vastannut että en petä ehdottomasti. Nyt kun lasten saannin jälkeen seksi on lähes olematon käsite kotona niin kyllä pettäisin jos olisi hyvää seksiä tarjolla. M43

Vierailija
7/7 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 5 vuotta sitten olisin vastannut että en petä ehdottomasti. Nyt kun lasten saannin jälkeen seksi on lähes olematon käsite kotona niin kyllä pettäisin jos olisi hyvää seksiä tarjolla. M43

Mutta ootko miettinyt mitä pettäjäksi identifioituminen tekisi omalle mielenterveydelle pidemmän päälle? Mitä jää jäljelle, jos ei voi elää omien arvojensa mukaan? Uskotteletko itsellesi että se oli vain kerran juttu? Mutta luulisi että toinen kerta olisi jo paljon helpompi jos sen on jo kerran itselleen sallinut. Tarkoitus ei ole saarnata, vaan mielenkiinnosta kyselen. Omat ovat valintasi.