Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte tässä tilanteessa

Vierailija
24.11.2024 |

Eli tilanne on sellainen, että ollaan oltu kolmisen vuotta yhdessä ja muutin jokin aika sitten miehen luokse virallisesti asumaan.

Itselle on aina ollut tärkeää että esimerkiksi erilaiset juhlat, uudet vuodet, juhannukset jne. vietetään yhdessä läheisten ihmisten kanssa. Tässä suhteessa on nyt muodostunut toistuvaksi ongelmaksi se, että mies ei halua minua hänen kaveripiiriinsä ollenkaan, eikä vastaavasti halua viettää aikaa minun ystävieni kanssa. Ainoa mikä hänelle sopii on että menee omiin menoihinsa, kaikista muista ehdotuksista tulee riitaa tai kääntää asian niin että hänellä ei saisi olla ystäviä tai että olen mustasukkainen.

En epäile minkäänlaista pettämiskuviota tässä vaan minua aidosti harmittaa että en koe olevani kovin tärkeä hänelle, kun kerran minkäänlianen kompromissi ei tule kysymykseen ja nämä tilanteet toistuvat samana vuodesta toiseen. Olen yrittänyt puhua ja kysellä etukäteen mitä suunnitelmia hänellä on ja kenen kanssa, mutta näistä tosiaan hermostuu pahasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan siinä kolmen vuoden aikana kun olette olleet yhdessä tuon jo todennut alkuaikoina, miksi siitä tehdä nyt ongelmaa? 

Vierailija
2/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, jankkaa hänen sukulaistensa olevan vaikeita. Mutta kuulemma varmasti pitäisivät minusta. Ajattelen, että miehellä on jtn salattavaa. Koskaan ennen en ole törmännyt tällaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai missä tilanteessa?

Vierailija
4/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan siinä kolmen vuoden aikana kun olette olleet yhdessä tuon jo todennut alkuaikoina, miksi siitä tehdä nyt ongelmaa? 

Kyllä totesin ja ihmettelin, mutta silloin ajattelin että se on ihan normaalia että ei halua vaikka uutta vuotta tyttöystävän kanssa viettää jos on jo sovittua menoa kavereiden kanssa, joten juhlin sitten omien kavereiden kanssa. Ensimmäisestä juhannuksesta tulikin jos sitten isompi riita. Naiivina kuvittelin, että kun muutetaan yhteen niin suhde on jo vakiintunut eikä tällaisia ongelmia olisi enää, vaan voitaisiin yhdessä ajoissa sopia, mutta eipä näytä onnistuvan.

Ap

Vierailija
5/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti on toinen nainen.

Vierailija
6/6 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika varmasti on toinen nainen.

En ymmärrä miksi olisi pelkästään sen perusteella että haluaa juhlapyhät viettää erillään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän