Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isäni on aina ollut vihamielinen minua kohtaan ja hehkuttanut avoimesti sisarustani?

Vierailija
24.11.2024 |

Ihan avoimesti on vertaillut meitä ja minä olen aina ollut se huono, mokailija yms. Aina. Mutta MIKSI?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi kannattanut skarpata ja mokailla vähemmän. Mutta mitä me sille voimme?

Vierailija
22/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava käytös omalta isältäni johti siihen, että vaihdoin hänen nimensä pois ja katkaisin välit lopullisesti täytettyäni 16. Nyt olen 35 ja ei olla oltu tosiaan 19 vuoteen tekemisissä.

Olen ainut lapsi, mutta minua verrattiin aivokasvaimeen kuolleeseen serkkuuni, joka menehtyi juuri ennen kuin olisi valmistunut lakimieheksi. Minä sain kuunnella syyllistämistä koko lapsuuteni siitä, että olen paska lapsi kun en halua olla se sukuni ensimmäinen lakimies serkkuni tilalla. Olisi isän mieliksi vaan pitänyt hakeutua alalle, joka ei tippaakaan kiinnosta, ja sekin vain siksi, että isällä olisi millä paukutella henkseleitä sukujuhlissa ja työpaikan pikkujouluissa.

Syitä välirikkoon oli toki muitakin. Mm. faijan narsismi, naisviha ja väkivaltaisuus.

Onnittelut valinnastasi, osoitat parempaa moraalia kuin lakimiesniljakkeet jotka rahasta kykenevät juonittelemaan yönkin päiväksi itse pääperkeleeltä saamillaan ohjeilla joita ihminen ei kykene keksimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan oikeastikin olet se ärsyttävämpi ja huonompi lapsi. Ehkä olet vaatinut enemmän kuin sisaresi, ja et ole ollut yhtä menestynyt ja kiva.

Vierailija
24/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä jostain loukkaantunut sinulle varhaisvuosinasi. Isäni oli sellainen, että hän saattoi loukkaantua pikkulastenkin käytöksestä.

Vierailija
25/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vastenmielinen kakara.

Vierailija
26/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan oikeastikin olet se ärsyttävämpi ja huonompi lapsi. Ehkä olet vaatinut enemmän kuin sisaresi, ja et ole ollut yhtä menestynyt ja kiva.

Haistapa sinä v*ttu.

Vierailija
27/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä jostain loukkaantunut sinulle varhaisvuosinasi. Isäni oli sellainen, että hän saattoi loukkaantua pikkulastenkin käytöksestä.

Tämäkin voisi olla mahdollista. Sekopäistä, mutta mahdollista. Olen ollut temperamenttinen lapsi.

Vierailija
28/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistapa sinä v*ttu.

Älä nyt noin hermostu. Asia voi ihan oikeasti olla niin. Emme me tiedä mitä kaikkea taustalla on. Ja vaikka sitä ei ääneen saisi sanoa, monilla vanhemmilla nyt vaan on se suosikkilapsi. Onhan se toki surullista, mutta ei voi mitään.

Vierailija
29/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeasti eri isä kuin sisaruksillasi.

Vierailija
30/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut vanhemmat ovat noin epäkypsiä, täysin sipumattomia vanhemman rooliin. Noiden kannattaisi mennä sterilisaatioon jo 18-vuotiaina, mutta harva haluaa ja harva pääseekään. 

Vierailija
31/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, mutta pitää vain irrottautua ja unohtaa tuollaiset dissaajat elämästään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä