Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän vauvojen jalkojen poimut symmetriset?

Vierailija
13.09.2008 |

Meillä ei ainakaan ole kahdella ekalla ollut. Esikoisella oli selvä ero ja siitä ei sanottu mitään. Kakkosella oli pieni ero ja siihen th puuttui. Mutta nyt olen itse alkanut tuijottaa noita poimuja ja tässä reilu 5kk aikana ne on välillä täysin symmetriset ja välillä niissä on jotain pientä eroakin.

Lastenkirurgi sanoi, että niillä ei ole merkitystä koska vauvan makkarajaloissa ne menee miten menee.

Olen katsellut kavereiden vauvoja eikä ne ainakaan heillä kaikilla samanlaiset ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi silloin ettei tarvitse olla, mutta ainakin vanhemmat th:t seuraavat niitä lonkkaluksaation takia. Asia stressaa minua pirusti, vaikka tuo lastenkirurgi sanoi ettei ole merkitystä.

Vierailija
2/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tullut edes mieleen tarkastella moista. Tuskin oli symmetriset, miksi pitäisi olla, poimut häviävät kuitenkin kokonaan aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa

Vierailija
4/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttö on 2-vuotias, jalat ovat vähän ehkä eriparia jollain lailla, mutta pienempänä nuo poimut olivat jaloissa lähinnä siis reisissä ihan erilaiset. Vastatkaahan muutkin, minuakin kiinnostaa asia. Pienempänä tyttö myös käveli vähän toinen jalka sisäänpäin kääntyneenä.

Vierailija
5/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niiden PITÄISI olla muka samanlaiset.

Kaverin lapsen toinen poski on lattanampi kuin toinen eikä siinäkään ole mitään kummallista lääkärin mukaan. Eikö siis helposti voi ajatella, että esim. reidet on hiukan eri paksuiset jolloin ehkä poimutkin menee vähän eri tavoin. Tai jotain muita syitä miksi ne menee eri tavoin. Joka tapauksessa ne poimut tulee mihin tulee ja mistä se toinen jalka tietäisi miten ne toisessa on.

Vierailija
6/7 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvolassa laitto lähetteen lääkärille, joka ohjas vielä lastenlääkärille, ja se taas puolestaan lähetti meiät viel röntgeniin,Lääkärit tutki tosi tarkkaan, eikä löytäny mitään vikaa jaloissa, eikä sit röntgenissäkään mitään löytynyt. Eli kyllä ne joskus tutkitaan tarkastikkin, jos poimut ei oo symmetriset, tosin lääkäri mulle sanoi, että yleensä epäsymmetrisyys on ihan normaalia.

Vierailija
7/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvolassa laitto lähetteen lääkärille, joka ohjas vielä lastenlääkärille, ja se taas puolestaan lähetti meiät viel röntgeniin,Lääkärit tutki tosi tarkkaan, eikä löytäny mitään vikaa jaloissa, eikä sit röntgenissäkään mitään löytynyt. Eli kyllä ne joskus tutkitaan tarkastikkin, jos poimut ei oo symmetriset, tosin lääkäri mulle sanoi, että yleensä epäsymmetrisyys on ihan normaalia.

mutta sehän on lähinnä kiinni nimenomaan juuri tuosta, että mihin se lääkäri uskoo. Nykytiedon mukaan se ei kuitenkaan kerro mitään. Se että löytyykö jotain on ihan tuurikauppaa. Samoin kuin lähetettäisiin tutkittavaksi niitä joilla on symmetriset poimut. Osalta löytyisikin jotain ja osalta taas ei.

Miten epäsymmetriset teidän vauvan poimut oli sitten? Edestä vai takaa epäsymmetriset ja oliko ne siis TODELLA eri paria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme