Suomen pitää nyt ottaa vastuu - olemmehan rikas maa
Ilmaston puolustaminen ei saa kriisityä, meillä on varaa maksaa ilmastotoimet.
Kommentit (33)
Ei kiinnosta. Poltan jäteöljyä tynnyrissä ja työnnän bensa v8 autolla menemään. M38
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos haluat maksaa..
Miksi "aina" halutaan jakaa veronmaksajien rahaa, mutta ei sitten yleensä omia..
Se maksetaan yhteisestä kukkarosta!
T. Tavja
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Poltan jäteöljyä tynnyrissä ja työnnän bensa v8 autolla menemään. M38
Helpompi viedä jäteöljy sorttiasemalle kanisterissa kuin alkaa itse polttamaan.
Edellinen hallitus olisi samantien antanut 2 mrd euroa vedoten siihen, että meillä metsät ei sido enempää hiiltä kuin mitä itse syytävät ilmakehään eli luonnon kiertokulku toimii luonnon ehdoilla eikä laskentamallien.
Tämä hallitus ei välttämättä ole yhtä altis rahanjakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rutiset lantapaukku?
Moi Fatima 🥰
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus olisi samantien antanut 2 mrd euroa vedoten siihen, että meillä metsät ei sido enempää hiiltä kuin mitä itse syytävät ilmakehään eli luonnon kiertokulku toimii luonnon ehdoilla eikä laskentamallien.
Tämä hallitus ei välttämättä ole yhtä altis rahanjakoon.
Laitaoikeiston vika jos Mauritius hukkuu 😭😭😭
Mihin voin lähettää rahaa? Laitan heti ens tuista : )
T. Itu-Kuisma Aallonlapsi
Suomen ei pidä tehdä mitään uusia ilmastotekoja ennen kuin muut maat ovat tehneet yhtä paljon kuin Suomi. Valtion ilmastoteot tekevät meistä köyhempiä ja elämästämme epämukavampaa.
Suomalaiset poliitikot ovat kyllä niin höynäytettävissä. Varmaan Kiina on köyhempi maa kuin Suomi. Vai miten se nyt meni?
Suomi ei ole rikas, vaan syvästi velkaantunut maa. Ei yksinkertaisesti ole mistä jakaa, edes kotimaassa. Velat pitäisi maksaa pois, ennen kuin rahoja harkitaankaan jaettavaksi muualle. Silloinkin niitä rahoja pitäisi ajatella sijoituksina jotka maksavat itsensä takaisin. Ei suomalaisen verille verotetusta selkänahasta voi muiden maiden löpsyä talouspolitiikkaa, investointeja tai muita menoja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo tehnyt voitavansa, aikoja sitten. Nyt on upporikkaiden maiden kuten Kiinan vuoro kaivaa kuvettaan.
Ilmastoproffa sano podissa, että ikävä totuus on se, että kiina saastuttaa 5 tunnissa saman kuin Suomi vuodessa. Sen kanssa on vaa elettävä ja tehtävä oma osuus.
Kun toi äiäj sano noin, niin ei mua kyllä hirveesti kiinnosta. 5h vs 365 kokonaista päivää on aika iso ero. Nyt pitäs maksaa ittensä kipeeksi tosta hulluudesta millä ei ole mitään vaikutusta mihinkään suuntaan... Ja tossa oli vaan Kiinan juttu. Intiasta ei puhuttu mitään.
Politiikoista otetaan mallia.