Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on käsivarsissa viiltoarpia?

Vierailija
21.02.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin, että siinä on tyyppi, joka on elänyt myllertävän nuoruuden. Onkohan yhä mielenterveysongelmia.

Vierailija
2/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arpia käsissä ja tulleet ihan muusta. Luuleekohan joku hulluksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelen, että raukalla on niin paha olla, että viiltelee itseään-

hakeutuisi hoitoon....

Vierailija
4/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sattuisin huomaamaan, niin ajattelisin, että sillä ihmisellä on todella paha olo olla. En nyt kovin kummoista dianoosia menisi pelkkien haavojen perusteella tekemään. Voihan ihminen olla hankkinut vaikka koiranpennun, joka puree ja raapii käsivarret verille, eikä mitään muuta pahempaa ongelmaa ole.

Vierailija
5/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö jolla näin oli teini-ikäinen.

Vierailija
6/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kyllä häpeä itseäni tai arpiani, olen ylpeä siitä että olen selvinnyt hengissä kaikesta siitä pahasta mitä olen kohdannut.

Vierailija
7/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" täydellisesti" ; välittävä, rakastava ja tukeva perhe. Kuitenkin ihminen voi olla niin yksin surkeudessaan, ettei pysty tukeutumaan perheeseensä. Ei edes välttämättä hae huomiota viiltelemällä, peittelee niitä. Viiltelee itseään tunteakseen edes jotain..

Vierailija
8/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen ja olkavarsissa tasavälein säännöllisen kokoisia arpia.

Skitsofreenikko

Vierailija
9/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan joillekin ihmisille ainoa keino purkaa omaa pahaa oloa, eika huomion hakemista niinkuin 10 väittää

Vierailija
10/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi on ja käsivarret täynnä viiltoarven näköisiä arpia, kun on polttanut niin monesti itsensä uunin reunuksiin yms.

Vierailija
11/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistä kyllä valitettavasti ei voi erehtyä, siis ei oikein muuksi voi väittää. Pidin kyllä tosiaan huolta silloin kun ne oli tuoreita, että ei niitä kukaan nähnyt. Viiltely oli tapa koettaa lieventää tosi pahaa ahdistusta, eikä huomion hakemista. Hoitohenkilökunnallekin ne paljastuivat vasta, kun jouduin sairaalaan, ja siellä otettiin verikokeita. Nyt, kun viillot on haaleita, ja lähipiiri tietää niistä muutenkin, ei niin jaksa aina piilotella.

Vierailija
12/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin tehnyt mieli jotenkin auttaa, mennä kysymään voiko mennä kotiinsa tms. En kuitenkaan saanut tehtyä sitä. Tyttö oli suuren tyttöjengin kanssa liikenteessä, olivat ottaneet häppää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän