Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Citymarketin kassaneiti on ihastunut minuun. Ja minä häneen.

Vierailija
23.11.2024 |

Olin tänään juuri astumassa Citymarketin ovista sisään, kun tunsin iltapäivän auringon lämpöisen valon kasvoillani. Suuntasin kohti hedelmäosastoa, kun huomioni kiinnittyi kassassa istuvaan nuoreen naiseen. Hänen vaaleat hiuksensa valuivat pehmeästi hartioille, ja hänen rintansa saattoi nähdä kauas. Kun olin valinnut muutaman omenan ja banaanin, siirryin kassalle, jossa hän työskenteli. Sydämeni alkoi lyödä nopeammin, kun hän katsoi minua ja tervehti ystävällisesti. "Hei!" hän sanoi, ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt hetkeksi. Oli kuin hän olisi nähnyt suoraan sydämeeni, ja nolona hymyilin takaisin. Hän skannasi ostokseni, ja jokaisen beepin myötä tunsin sydämeni pamppailevan. Keskustelimme hetken pilaantuneista hedelmistä ja hän kysyi, haluanko vaihtaa. Sanoin, että en, mutta että olisin valmis kokeilemaan uutta. Kassalle kerääntynyt jono kasvoi, mutta hänen silmänsä loistivat edelleen. Kun viimeinen ostokseni oli maksettu, hän antoi minulle kuitin ja sanoi: "Nähdään taas!" En osannut vastata muuta kuin nyökkäyksen ja hymyilyn, mutta sisälläni syttyi pieni toivon kipinä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aiempi ihastus Lidlissä?

Luin sinusta lehtijutun, taisit saada lähestymiskieltojen jälkeen tuomion, setämies?

Vierailija
22/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää asikaspalvelua joku luulee ihastumiseksi.

Se on tämän pessimistisen ja melankolisen kansan kirous luulla noin, jos joku on iloinen ja ystävällinen se on joko hullu tai rakastunut. Tai lääkitys on kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran tasokas mies että kierrän kaukaa eli kauppojen kassaneidit, hoitoalan naiset, tarhatädit, ja opettajattaret. Piikatason naisia.  

He ovat parhaita naisia. Kaikista naisellisempia.

Vierailija
24/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran tasokas mies että kierrän kaukaa eli kauppojen kassaneidit, hoitoalan naiset, tarhatädit, ja opettajattaret. Piikatason naisia.  

Kiva asenne. Haluaisin nähdä ilmeesi kun joku halveksumistasi kassaneideistä onkin muutaman vupden päästä uusi pomosi. Katsos kun moni kaupan alalla työskentelevä on päätoiminen opiskelija.

Tasokas mies lienee itsekin koulutettu, miksi kuvittelet, että joku vastavalmistunutpikkupillu olisi kovinkaan pian tai koskaan hänen pomonsa. Kovilla aloillahan asia on ihan päinvastoin käytännössä.

Mikä ihmeen pikkup.illu? Onko nuori mies sitten pikkuk.ulli? 

Vierailija
25/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat parhaita naisia. Kaikista naisellisempia.

No jos parhaana pitää määräilevää kontrolloivaa luonnetta ja reilua ylipainoa sekä lyhyitä hiuksia niin sovitan että näin on. Fantasiasi ei oikein kohtaa todellisuuden kanssa. Tuon alan akat laittautuvat vähiten ja ovat pienituloisimpia, lisäksi usein katkeria ja vittumaisia luonteita.

Vierailija
26/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kassaneiti vain tehdä asiakaspalvelutyötään.

Vierailija
27/30 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja asetteli RealDollinsa pyllistävään asentoon sohvalle ja rasvasi keskimittaista lyhyemmän värisevän nakkinsa. No niin rakas, nyt nussitaan, aloittaja sanoin tomerasti ja läpsäytti nuken elotonta pakaraa. Isi antaa pikkukullalle kullia aloittaja leperteli kullalleen ennen yhtymistä. Jossain vaiheessa aloittajan jo ollessa kiiman korkeilla aalloilla, oveen koputettiin kaksi kertaa. Lopulta ovi avautui ja hölmistyneet huoltomiehet tuijottivat näkyä olohuoneessa, käynnistä oli toki ilmoitettu pari viikkoa etukäteen kuten tapana on. Litinä ja hengästynyt huohotus täytti huoneen ja aurinko paistoi suljettujen verhojen takaa kauniisti, ulkona oli hieman pakkasta. Miehet poistuivat hiljaa, ehtiipä tuon  myöhemminkin.

😂😂😂

Vierailija
28/30 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina bro!

bro?

Jonnekieltä. Tulee amerikkalaisnuorten sanonnasta "cool story, bro", millä tarkoitetaan, että toinen puhuu paskaa.

Vierailija
29/30 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain ovat ihania.

Vierailija
30/30 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD