Demiseksuaalit miehet, missä vaiheessa haluatte seksiä uuden kumppanin kanssa?
Kuinka kauan teillä kestää tai on yleensä kestänyt, että alatte tuntea vetoa toiseen, tai ihastua - ja pitääkö olla ihastunut, että voi harrastaa seksiä? Onko sillä vaikutusta, onko kumppanikin demi, eli menettekö nopeammin sänkyyn, jos kumppani ei ole demi ja selvästi haluaa seksiä jo aika pian?
Kommentit (16)
Jaa-a, olisikohan siinä kolme viikkoa mennyt, ja yhtä demi tuo vastakappalekin taitaa olla. Ei tosin oikein voi puhua että "yleensä", kun kerran näin on päässyt käymään, joskus tuolla ysärin puolivälin paikkeilla.
En alkanut edes seurustelmaan ennen kuin löysin naisen joka herätti halut ja ihastuksen. 2 vuotta tuli bailattua muttei vain kukaan säväyttänyt niin paljoa. Sitten löytyi yksi jota suutelin heti tavatessa ilman lupaa. Molemmat päät sekaisin siltä seisomalta. Sitten aloitettiin seurusteleminen, eikä minulla ollut seksiin enää mitään kiirettä, vaikka olinkin täysin kokematon. Vietettin ekat pari kuukautta viikonloppuisin hänen sängyllään musiikkia kuunnellen, halaten suudellen ja sormettaen pillua kiimaan. Vasta sen jälkeen kun tyttöystävä ei enää kestänyt ilman aloitettiin naiminen. Ensimmäinen seksikerta oli kirsikka kakun päälle ja toi lopullisen sinetin. Siitä lähtien naitiin suurella tunteella kuin kanit aina kun pystyttiin.
Nykyinen vaimo on lukenut minua kuin avointa kirjaa alusta lähtien. Tunneside ollut käsittämätön. Minulta meni vuosia ymmärtää, miksei muut naiset ole herättäneet halujani vaikka naiset on aina viihtyneet kanssani hyvin ja minä heidän kanssaan. Moni yrittänyt iskeäkin. Sekin ollut ihmeellistä, että minulle seksi naisen kanssa ja pillun saanti ollut ihan elinehto aina. Vaan ei kenen tahansa kanssa. Vaimon kanssa tästä aika paljon keskusteltu tai lähinnä minä pukenut tunteitani ajatukseksi. Vaimoni on tainnut tuon aistia jo vuosia sitten, ties vaikka heti nuorena kun oli niin kiire naimisiin. Ei siitä kauaa ole, kun kerroin vihdoin vaimolle, että tälle paljon bilettäneelle "naisten miehelle" hän ollut enimmäinen ja ainut joka on kelvannut. Voin sanoa, ettei ainakaan pahastunut. Kerroin senkin, etten viitsinyt kertoa nuorempana ettei tarvinnut pelätä minun lähtevän vieraisiin kokeilemaan.
Koen olleeni demiseksuaalinen aina. Ravintolassa ollessa olen nuoruudesta lähtien kelpuuttanut korkeintaan yhden naisen vaikka paikalla olisi satoja. Jos ei natsaa, en vaihda samana päivänä. Koskaan en pidä useampaa naista kierroksessa yhtä aikaa. Kun nainen on se oikea ajatuksissani, voin mennä sänkyyn heti, tai vasta vuosien päästä. Nyt olen ollut seksittä lähes kaksi vuotta, vaikka tiedän, että onnistuisin ehkä samana iltana halutessani. Seksi ei ole tärkeintä vaan molemminpuolinen halu ja arvostus.
Vierailija kirjoitti:
. Seksi ei ole tärkeintä vaan molemminpuolinen halu ja arvostus.
Näin on. Seksi ilman naisen halua ja arvostusta itseä kohtaan on mahdotonta.
Sitten kun se tuntuu oikeelt molempien mielest.
Voi mennä viikkoja tai miksei kuukausia.
Vastaan naisena, että kai se nyt riippuu siitäkin kuinka paljon aikaa viettää yhdessä. Jossain etäsuhteessa tunteisen kehittyminen voi olla vaikeampaa vaikka olisi kuinka seksuaalinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko (täällä) edes demiseksuaaleja miehiä?
Ööh... ehkä mies ei koe edes tarpeelliseksi erityisesti määritellä seksuaalisuuttaan johonkin tiettyyn lokeroon ja sitten kertoilla siitä uniikkina lumihiutaleena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh... ehkä mies ei koe edes tarpeelliseksi erityisesti määritellä seksuaalisuuttaan johonkin tiettyyn lokeroon ja sitten kertoilla siitä uniikkina lumihiutaleena.
Jaa. Määritelmät kuten sanat yleensäkin helpottavat asioista keskustelemista, mutta mikään pakkohan ei ole tällaisiin keskusteluihin vastata. Itseäni vaan olisi kovasti kiinnostanut demiseksuaalien tai muuten sen tyyppisten miesten ajatukset, kokemukset ja näkemykset.
Vierailija kirjoitti:
En alkanut edes seurustelmaan ennen kuin löysin naisen joka herätti halut ja ihastuksen. 2 vuotta tuli bailattua muttei vain kukaan säväyttänyt niin paljoa. Sitten löytyi yksi jota suutelin heti tavatessa ilman lupaa. Molemmat päät sekaisin siltä seisomalta. Sitten aloitettiin seurusteleminen, eikä minulla ollut seksiin enää mitään kiirettä, vaikka olinkin täysin kokematon. Vietettin ekat pari kuukautta viikonloppuisin hänen sängyllään musiikkia kuunnellen, halaten suudellen ja sormettaen pillua kiimaan. Vasta sen jälkeen kun tyttöystävä ei enää kestänyt ilman aloitettiin naiminen. Ensimmäinen seksikerta oli kirsikka kakun päälle ja toi lopullisen sinetin. Siitä lähtien naitiin suurella tunteella kuin kanit aina kun pystyttiin.
Nykyinen vaimo on lukenut minua kuin avointa kirjaa alusta lähtien. Tunneside ollut käsittämätön. Minulta meni vuosia ymmärtää, miksei muut naiset ole herättäneet halujani vaikka nais
Aiheena oli: Demiseksuaalit miehet, missä vaiheessa haluatte seksiä uuden kumppanin kanssa?
Olet siis demiseksuaali piilohomo. Ja vaikka oletkin Pihtiputaan kovin sonni, niin luetun ymmärtämisesi on kyllä ihan päin persettä.
Pääasia, että pääset vaan jauhamaan näitä saatanan samoja tarinoitasi kerrasta toiseen. Vai onkohan palstalla taas väki vaihtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimo on lukenut minua kuin avointa kirjaa alusta lähtien. Tunneside ollut käsittämätön. Minulta meni vuosia ymmärtää, mikse
Jos täällä kysyy vaikka, että pidätkö lumesta, niin tämä gubbe ryntää paikalle kertomaan, että vaimo saa itse valita miten orgasminsa haluaa ja vaimo päättää koska meillä on seksiä. Aina on menty vaimon halujen mukaan.
Rukoilen kaikilta olemassa olevilta Jumalilta ja muilta taruolennoilta, että minusta ei vanhempana tule samankaltaista dementiasta kärsivää ukkoa, joka ei muista jo kertoneensa sitä, mitä taas aikoo kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimo on lukenut minua kuin avointa kirjaa alusta lähtien. Tunneside ollut käsittämätön. Minulta meni vuosia ymmärtää, mikse
Aiheena oli: Demiseksuaalit miehet, missä vaiheessa haluatte seksiä uuden kumppanin kanssa?
Olet siis demiseksuaali piilohomo. Ja vaikka oletkin Pihtiputaan kovin sonni, niin luetun ymmärtämisesi on kyllä ihan päin persettä.
Pääasia, että pääset vaan jauhamaan näitä saatanan samoja tarinoitasi kerrasta toiseen. Vai onkohan palstalla taas väki vaihtunut?
Mitä taas vingut ja itket? Tutustu sinä pelle aiheeseen ja pidä turpasi kiinni,, sulta ei taaskaan kysytty mitään. Toki ainahan sun luetunymmärrystaito ollut tunnetusti huono.
Tuossa sivistystä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Demiseksuaalisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimo on lukenut minua kuin avointa kirjaa alusta lähtien. Tunneside ollut käsittäm
Sullehan riittää pelkkä pillu.
Sinua on vaan niin kivaa vinguttaa, kun et kestä pienintäkään kritiikkiä. Joten ime parsaa ja yritä saada se vaimon pillu märäksi.
Hullulla on halvat huvit ja autuaita ovat yksinkertaiset. Muuta ei voi tosta pellestä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit ja autuaita ovat yksinkertaiset. Muuta ei voi tosta pellestä sanoa.
Kaikki, jotka on kanssasi eri mieltä tuntuvat olevan pellejä. Kertookohan se enemmän pelleistä vai sinusta?