Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että tämmönen nettituttavuus; laittoi kuvia mp-varikosta. Inhoan moottoripyöriä! Mitä vastaan?

Vierailija
13.09.2008 |

"Kiitti vitusti, mitä hittoa mä noista varikkokuvista kostun?"

"Kiitos vaan, mutta et itse edes näy kuvissa. Mikä on siis niiden funktio?"

"Kiitos. Tässä on kuvia lapsistani kakalla".

Vai WHAT???!!! Sain siis meilin täydeltä moottoripyöräkuvia tyypiltä, jolle olen selvin sanoin kirjoittanut, että en moisista härveleistä piittaa, en edes autosta tykkää muuta kuin silloin kun sitä tarvitsen. Onko häiskä tyhmä vai vaan kyvytön kertomaan mitään itsestään jne., kun laittaa kuvia jostakin helvetin varikosta....? Ollaan kirjoiteltu muutaman viikon ajan.

Jatkanko matkaa ilman motskariäijää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoisia kokemuksia sulla.

Vierailija
2/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on sitten parempi antaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko nyt niin että teillä ei nyt ihan synkkaa.

Mies joka laittaa varikkokuvia on ihan moottoripyöräfani, asia on hänelle tosi tärkeä. Ja tämä asia tod.näk. ei tule muuttumaan. Jos nyt jo tiedät että nämä asiat eivät kiinosta, niin olisko parasta antaa nyt olla, ennnen kun olet investoinut vielä enemmän tähän suhteeseen etenkin tunne puolella.

Vierailija
4/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kerran sanonut, ettet pidä motskareista ja silti lähetti kuvia, niin hmm. oliskohan se vaikka ihan kettuilua...?

Vierailija
5/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis muitakin kuvia laitellut. Missään kuvassa se ei ole itte, pistää siis jotakin maisemaa jne. Tää motskarivarikko oli vaan niin pohjanoteeraus...

Mutta joo ei tästä varmaan vuosisadan rakkaustarinaa synny. Kiva kaveri kyllä, sen vähän perusteella mitä on itsestään kertonut, mutta vähän eri planeetalta. Kuten joku arvelikin.

Voi olla että oon niin kranttu että en tosiaan saakaan koskaan miestä ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän