Hiiret tulevat sisälle omakotitaloon. Auttakaa!
Nyt kun kelit on kylmenneet niin on ilmestynyt hiiren kakkaa keittiön pöydälle ja välillä kuuluu ihmeellistä rapinaa. En ole vielä nähnyt itse hiirtä ja olen jo asettanut kyllä sille ansoja. Ällöttää ajatus että jossain meidän kodissa piileksii hiiri tai hiiriä jotka levittää tauteja. Auttakaa! Miten olette saaneet hiiret pois?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Ne on joka syksyinen ongelma.
Yli 15 vuotta asunut tässä rintamamiestalossa, eikä ole mitään ongelmia. Eikä ole kissaakaan.
Mä luin, että HIRVET tulevat sisään ja ällistyneenä avasin ketjun, että miten ihmeessä ja onpa rankkaa ja vaarallistakin. :D Ei toki hiiretkään kivoja ole, tsemppiä ap.
Ai tunnet pelkkiä rosvoja ja sossupummeja?
Kolme kattia hoitavat homman, kuten ennenkin.
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Myrkyt tehoaa lähinnä alussa ja sitten syöttejä täytyy puhdistaa kun sitten tuovat roskia yms varoitukseksi sitten muille.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee niille hiirille oma häkki missä ne voi asua ja sitten ruokit niitä
Niin ja sellainen juoksupyörä, niin käyttävät siihen voimansa ja sitten nukkuvat vaan ja syövät.
Otat kunnon maatiais kissan kollin vaikka kaksi. Ne syö ne hiiret nopeasti. Et anna ruokaa muuta kuin vettä ja maitoa.