riittämätön
Hei. Tuossa paro viikkoa sitten löysin naiseni kätköistä jättidildoja ja muita seksivälineitä. Ei siinä muuten mitään, mutta mutta. Hän on vuosia valehdellut minulle, että penikseni koko ei ole ollut hänen haluttomuutensa syy, vaan milloin mikäkin. Harrastettu seksiä noin 4x vuodessa. Onko näin, että jokainen nainen lopulta tarvitsee sitä yli 6cm paksua ja yli 25cm pitkää penistä? Olen aina kärsinyt penikseni koon takia ja tämä nyt sitten romutti minut lopultakin kokonaan sisältä päin. Omani on 15/14. Onko minun ihan turha enää koskaan yrittääkään parisuhdetta, jos naiset nyt vaan tarvitsevat isoa. Hän vakuutti minulle vuosia, ettei todellakaan halua isompaa kun sellaiset vaan sattuu ja muuta paskaa. Tässä on nyt aika lailla paha ja romutettu olo enkä oikein tiedä mitä tekisin. Ei ole ketään kelle puhuisi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin että suurimmalle osalle naisista tavallinen muna ei riitä. Varsinkin paksuutta pitää olla paljon. Karkeasti voi sanoa että kun naisen sormet eivät riitä ympäri niin paksuutta on tarpeeksi.
Karkeasti voin sanoa, että eipä sinulla ole paljoa kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin että suurimmalle osalle naisista tavallinen muna ei riitä. Varsinkin paksuutta pitää olla paljon. Karkeasti voi sanoa että kun naisen sormet eivät riitä ympäri niin paksuutta on tarpeeksi.
Karkeasti voin sanoa, että eipä sinulla ole paljoa kokemusta
Olet oikeassa vain alle sata naista olen kokenut. Tarkkaa lukua en muista + 90 jotain.
Siihen kerhoon pääsee suurin osa miehistä. Ihan hyvä idea saada vertaistukea muilta jotka kärsivät samasta ongelmasta. Voihan ne iso munaiset perustaa oman kerhon. Sinne saa naisiakin helpommin niin älä viitsi valittaa.