Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoriudu töistäni. Ahdistaa ja hävettää.

Vierailija
21.11.2024 |

En tajua, miten tämä voi olla noin. Olen ennen aina pärjännyt kaikenlaisessa, nyt en millään meinaa pärjätä. En tiedä, mitä tehdä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa. Nykyinen on selvästikin liian haastava. 

Ei tule kysymykseen minun tapauksessani.

Syystä että? Haluat korkean palkan osaamatta mitään?

En ole asiasta tilivelvollinen sinulle. 

Vierailija
22/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kanssa yksi, joka ei suoriudu. Tai siis, hän ei ole soveltuva. Työ muuttunut vaativammaksi ja hän ei enää kykene tuohon hommaan. Erittäin paha tilanne. Jos ei ala sujumaan niin taitaa tulla potkut. 

Eikö hän voi tehdä työtä, jota teki ennen vaativuusmuutosta? Vai eikö sitä työtä enää ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kanssa yksi, joka ei suoriudu. Tai siis, hän ei ole soveltuva. Työ muuttunut vaativammaksi ja hän ei enää kykene tuohon hommaan. Erittäin paha tilanne. Jos ei ala sujumaan niin taitaa tulla potkut. 

Eikö hän voi tehdä työtä, jota teki ennen vaativuusmuutosta? Vai eikö sitä työtä enää ole?

Sitä työtä ei ole enää.

Vierailija
24/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naiivi heitto, että vaihda alaa. Aikana, jolloin yt:itä ja työttömiä on pilvin pimein ja aikuiskoulutusmahdollisuudet ovat marginaaliset. Ja ihan kuin joku alan vaihto olisi simsalabim-homma. Yleensä se on riskinen urakka, joka vaatii vuosien sitoutumisen ilman varmaa lopputulosta. Ja mistä tietää, suoriutuisiko ap toisella alalla.

Vierailija
25/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaaminen on eri asia kuin suoriutuminen. Idiootti.

Vierailija
26/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivi heitto, että vaihda alaa. Aikana, jolloin yt:itä ja työttömiä on pilvin pimein ja aikuiskoulutusmahdollisuudet ovat marginaaliset. Ja ihan kuin joku alan vaihto olisi simsalabim-homma. Yleensä se on riskinen urakka, joka vaatii vuosien sitoutumisen ilman varmaa lopputulosta. Ja mistä tietää, suoriutuisiko ap toisella alalla.

Firmanko pitäisi maksaa palkkaa henkilölle, joka ei osaa työtään? Potkut tulee!

Vierailija
27/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaaminen on eri asia kuin suoriutuminen. Idiootti.

Osaaminen on turhaa, jos ei suoriudu.

Ohis

Vierailija
28/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firmanko pitäisi maksaa palkkaa henkilölle, joka ei osaa työtään? Potkut tulee!

Jaa. Sitten on yksi lisää elätettävää.

Vierailija
29/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelevat, että työelämä on jotain hyväntekeväisyyttä? Että työpaikka on kuin joku iltapäiväkerho jossa voi vaan maleksia mitään osaamatta. Ei, se firma MAKSAA sulle siitä sun TYÖSTÄSI. Jos et sitä osaa, niin ulos.

Vierailija
30/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelevat, että työelämä on jotain hyväntekeväisyyttä? Että työpaikka on kuin joku iltapäiväkerho jossa voi vaan maleksia mitään osaamatta. Ei, se firma MAKSAA sulle siitä sun TYÖSTÄSI. Jos et sitä osaa, niin ulos.

Pointti taisi olla se, että kuka lähtee vapaaehtoisesti näinä aikoina. 

Vierailija
31/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi vaan odottaa sitä että firma heittää pihalle.

Vierailija
32/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kiitos kovasti kannustuksesta ja syyttelystä. Jos se jollekin on jotenkin epäselvää, niin en tahallani suoriudu huonosti. Ja ei ole olemassa mitään plan B:tä. Ehkä parasta vain lakaista ongelmakohdat maton alle ja toivoa, että siellä pysyvät. Ap

Vierailija
33/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ala on?

Aivotyö. Fyysisiä oireita reilu 1.5 kk.

Itselläni helpotti kun hiljensin kaikki hälytysäänet ympärilläni, eli en heti reagoi jos joku lähettää sähköpostia tai chat-viestejä. Toisaalta opin jo nuorena, että barokkimusiikki auttaa keskittymään paremmin, joten olen viime aikoina kuunnellut Vivaldia samalla kun olen tehnyt töitä. Yritän myös vastustaa houkutusta tehdä montaa eri asiaa saman päivän aikana vaan yritän keskittyä yhteen asiaan per päivä. Myyjänä tämä tarkoittaa minun tapauksessa että yhtenä päivänä keskityn puheluiden tekemiseen, toisena päivänä saatan kirjoittaa jonkun isotöisen tarjouksen, kolmantena pidän paljon palavereja työkavereiden kanssa jne. Nämä asiat ovat auttaneet siihen, että saan tehtyä töitä tuottavammin.

Tämä! APlla toki voi olla sairautta ja uupumusta, mutta yleisesti itse olen saanut työkuormassa apua suunnittelusta, päivien jakamisesta eri 'teemoihin' (kokouspäivät, raporttien kirjoituspäivät jne), ei asiasta toiseen pomppimista (esim. Sähköpostien lukeminen vain kerran aamulla ja kerran iltapäivällä) kaikki hälytykset pois sähköpostista, do not disturb-toiminto päälle Teamsiin, puhelin täysin äänettömälle, myös kaikki sovellukset , ei somea koneelle jne. Eri viestintävälineet ja jatkuva viestitulva se on, mikä eniten nykyaikana kuormittaa. Tiesittekö, että keskittyneeseen tilaan takaisin pääseminen vie jopa 20 min? Älä siis turhasta soittele kollegalle Teams-puheluita, vaikka hän olisi vihreällä eli 'tekisi vain töitä'. Häiritse vain, kun kyseessä oikeasti urgent asia.

Vierailija
34/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ala on?

Aivotyö. Fyysisiä oireita reilu 1.5 kk.

Itselläni helpotti kun hiljensin kaikki hälytysäänet ympärilläni, eli en heti reagoi jos joku lähettää sähköpostia tai chat-viestejä. Toisaalta opin jo nuorena, että barokkimusiikki auttaa keskittymään paremmin, joten olen viime aikoina kuunnellut Vivaldia samalla kun olen tehnyt töitä. Yritän myös vastustaa houkutusta tehdä montaa eri asiaa saman päivän aikana vaan yritän keskittyä yhteen asiaan per päivä. Myyjänä tämä tarkoittaa minun tapauksessa että yhtenä päivänä keskityn puheluiden tekemiseen, toisena päivänä saatan kirjoittaa jonkun isotöisen tarjouksen, kolmantena pidän paljon palavereja työkavereiden kanssa jne. Nämä asiat ovat auttaneet siihen, että saan teht

Tämä! APlla toki voi olla sairautta ja uupumusta, mutta yleisesti itse olen saanut työkuormassa apua suunnittelusta, päivien jakamisesta eri 'teemoihin' (kokouspäivät, raporttien kirjoituspäivät jne), ei asiasta

Läheskään kaikissa töissä tuollainen vain ei ole mitenkään mahdollista.

Vierailija
35/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja saa juuri sen tasoisen suorituksen ja sitoutumisen kuin hänen maksamansa palkka kirvoittaa. En ole töissä hyvän hyvyyttäni ja minua ei työnantajan "menestys" tai menestymättömyys kuttujakaan kiinnosta. Money talks.

Vierailija
36/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi vaan odottaa sitä että firma heittää pihalle.

Kannattaisi ehkä ennemmin auttaa ongelmaista ratkaisemaan pulmansa. Työnantajalle tulee kalliiksi, jos työntekijä jää työkyvyttömyyseläkkeelle. Siitä huolimatta että olisi irtisanottu. Jos se työpaikka on työntekijän viimeisin työpaikka.

Vierailija
37/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja saa juuri sen tasoisen suorituksen ja sitoutumisen kuin hänen maksamansa palkka kirvoittaa. En ole töissä hyvän hyvyyttäni ja minua ei työnantajan "menestys" tai menestymättömyys kuttujakaan kiinnosta. Money talks.

Ja sinä saat juuri sen suuruista palkkaa kuin mihin sinun työsuorituksesi riittää. Ei ne sinulle hyvää hyvyyttään maksa. Monet talks. 

Vierailija
38/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistisessa burnoutissa tulee sellaista, ettei osaa enää asioita, joita on aiemmin osannut. Autistinen burnout on vähän eri juttu kuin neurotyypillisten burnout. Tämä kommentti ilman mitään tietoa, liittyykö ap:hen mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä