Android telkat ovat käyttökelvottomia, eihän siihen saa edes Google-tilin salasanaa laitettua, kun kaukosäätimessä ei ole kirjaimia.
Miksi tämmöisiä edes tehdään? Merkki joku kämänen Procaster.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se manuaali läpi niin osaat sitten käyttää.
Luin jo, ei auttanut. Siinä on asennettuna gboard, mutta se ei toimi.
No eikös se gboard pomppaa esiin kun klikkaat kenttää johon haluat kirjoittaa. Niin se ainakin mun telkussa toimii.
Ei pomppaa.
Ensin siirrät kursorin siihen kohtaan mihin pitäisi kirjoittaa jotain ja sitten tulee virtuaalinäppäimistö esiin tai vaihtoehtoisesti sinen ruudulle tulee kohta, joka jollain laila viittaa näppäimistöön. Sitten viet kursorin sinne ja klikkaat ok, niin tulee virtuaalinäppäimistö.
tai jos kaukosäätimessäsi on mikrofonin kuva, niin voit myös sanella tekstin
Vierailija kirjoitti:
Ensin siirrät kursorin siihen kohtaan mihin pitäisi kirjoittaa jotain ja sitten tulee virtuaalinäppäimistö esiin tai vaihtoehtoisesti sinen ruudulle tulee kohta, joka jollain laila viittaa näppäimistöön. Sitten viet kursorin sinne ja klikkaat ok, niin tulee virtuaalinäppäimistö.
tai jos kaukosäätimessäsi on mikrofonin kuva, niin voit myös sanella tekstin
Kun ei tule. Numeroita saa laitettua noista kaukosäätimen näppäimistä, mutta virtuaalinäppistä ei ole.
puhelintakin voi käyttää android tv:n kaukosäätimenä
Vierailija kirjoitti:
puhelintakin voi käyttää android tv:n kaukosäätimenä
Mulla on iPhone.
lue sen television käyttöohjeet. löytynevät googlellakin
Heitä se paska procaster hittoon ja osta parempi.
Vierailija kirjoitti:
lue sen television käyttöohjeet. löytynevät googlellakin
Oon lukenut jo, ei se virtuaalinäppis toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen sä telkkarissa tarttet nettiä?
Tervetuloa nykyaikaan sieltä 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita tietokoneen näppäimistöä siihen telkun USB-porttiin niin voi kirjoittaa.
Kai nyt asennus täytyy onnistua niillä mitä paketissa tulee mukana? Näppäimistö löytyy läppäristä, ei sitä irti siitä saa.
Olisit ostanut Samsungin telkun, niin saisit siihen läppäristä kuvan langattomasti parilla klikkauksella.
Ei tarvitse asentaa telkkuun mitään.
Osta Samsungin S95D tai LG G4 tai Sony A95L eikä tarvitse miettiä tuommoisia ongelmia.
Jokainen työssäkäyvä pystyy nuo ostamaan.
Jos et ole töissä, osta käytettynä joku vanhempi malli.
On mulla ainakin kaken numeronäppäimissä kirjaimia. Esim 2-näppäimessä on abc, 3:ssa def jne.
Vierailija kirjoitti:
Osta Samsungin S95D tai LG G4 tai Sony A95L eikä tarvitse miettiä tuommoisia ongelmia.
Jokainen työssäkäyvä pystyy nuo ostamaan.
Jos et ole töissä, osta käytettynä joku vanhempi malli.
Noissa ei ole Androidia ja siksi ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ainakin kaken numeronäppäimissä kirjaimia. Esim 2-näppäimessä on abc, 3:ssa def jne.
Koitin painaa monta kertaa, kuten ennen Nokian puhelimissa. Ei toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita tietokoneen näppäimistöä siihen telkun USB-porttiin niin voi kirjoittaa.
Kai nyt asennus täytyy onnistua niillä mitä paketissa tulee mukana? Näppäimistö löytyy läppäristä, ei sitä irti siitä saa.
Niin onnistuukin, ainakin Finluxin halpis telkkarissa. Kaukosäätimen nuolella liikutellaan hiirtä telkkarissa näkyvällä näppäimistöllä. Hyvin tuolta on kaikki tarvittava löytynyt.
Halvalla ei saa hyvää. Nuo kiinapaskat pitäisi kieltää, tuollainen buginen käyttis on tietoturvariski. Aina ulkoinen boksi tuollaisen kanssa.
Veikkaan, että gboardista on vanha versio. Päivän telkun käyttis ja apit tuoreimpiin versioihin.
No eikös se gboard pomppaa esiin kun klikkaat kenttää johon haluat kirjoittaa. Niin se ainakin mun telkussa toimii.