Ovatko ulkkarimiehet erilaisia treffeillä kuin kantismiehet?
Kommentit (6)
Kerran vain minäkin ulkkarin kanssa. Oli kohtelias ja herrasmies. Ei pyrkinyt pöksyihin ekoilla treffeillä. Aviossa jo 15 vuotta.
Yhdestä kokemusta. Tarjosi ja antoi pienen lahjan, kun oli synttärit juuri. Mutta toisaalta oli suhteessa sitten vähän aggressiivinen ja epäili pettämisestä, vaikka oli itse enemmän pettäjätyyppiä. Suhde loppui siihen etten enää uskaltanut asua hänen kanssaan, kun kerran kilahti minulle
En tiedä, koska pysyn ihan Virtasissa.
Kovasti lepertelevät. Sitten alkaa kontrollointi ja vainoaminen. Muistakaa, että todella monissa kulttuureissa mies on ehdoton pomo ja machoilu on vahvaa kuten lähi-itä ja välimeren alueen Eurooppa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä kokemusta. Tarjosi ja antoi pienen lahjan, kun oli synttärit juuri. Mutta toisaalta oli suhteessa sitten vähän aggressiivinen ja epäili pettämisestä, vaikka oli itse enemmän pettäjätyyppiä. Suhde loppui siihen etten enää uskaltanut asua hänen kanssaan, kun kerran kilahti minulle
Rasisti.
Kokemusta vain kahdesta, ja kyllä olivat erilaisia. Herrasmiehiä, osaavat flirtata ja virittää romanttista tunnelmaa ilman että ovat päällekäyviä.
Toisen kanssa päädyttiin suhteeseen jossa olen edelleen. Kohtelee mua vielä puolen vuosikymmenenkin jälkeen kuin prinsessaa.