Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotukipäätöksissä virheitä enemmän kuin koskaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi valitusta vetämässä. En saanut 3 kuukauteen toimeentulotukea vaikka olisi pitänyt. Hain täydentävää tukea ja siellä katsottiin minun kelan hakemus ja sossutäti soitti ja sanoi että minun olis pitänyt saada 400 euroa lokakuussa. Kela oli laskenut että saan 6.65 euroa. Olen varma että valitusten käsittelyn jälkeen saan 850 euroa toimeentulotukea. Siihen pitää tulla vielä 3 kuukauden sähkölaskut päälle. Elokuussa sain veronpalautuksia mutta maksoin niillä hammaslääkärilaskun. Kela laski ne silti niiin ettei minulla ole oikeutta toimeentulotukeen syys ja lokakuussa. No siitä olen tehnyt valituksen ja siitä on nyt käsitelty yli 2 kuukautta jo oikeudessa. Tulee kalliiksi yhteiskunnalle kelan pienet virheet.

Vierailija
2/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hätätädit siellä säätää niitä. Ohjeistus on huono. Etsitään kohtia hylkäykseen. Esim. Katsotaan heinäkuulle tuloa 200. Eikä nähdä että siellä on toimeentulotukeen laskettavia menoja 150. Sitten herjataan sen olevan ylimääräistä rahaa. Kun hakee tukea katsotaan taaksepäin 2 kk.

Niin tulot, ei menoja. Sitten lätkitään kielteinen päätös keljuijujen kera.

Ei ole ihme et noille tulee virheitä. Onneksi tekoäly vie niiden työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työttömyys pahenee toimeentulotukihakemuksia alkaa tulla enemmän kuin tuplasti enemmän. Virheiden määrä moninkertaistuu. Jos nyt jo on ongelmia, sitten niitä vasta onkin,

Vierailija
4/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai virheitä on enemmän kuin koskaan, sillä hakemuksiakin on ennätysmäärä.

Vierailija
5/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on hyvä ratkaisu,MENE TÖIHIN,Nytkin on avoinna 35 tuhatta paikkaa,yksityiselle ja julkiselle,tarvitset vain yhden.

Vierailija
6/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaan on hyvä ratkaisu,MENE TÖIHIN,Nytkin on avoinna 35 tuhatta paikkaa,yksityiselle ja julkiselle,tarvitset vain yhden.

Ne avoimet työpaikat riittää hädin tuskin kaikille niille uusille työttömille, jotka ovat kuluvan hallituskauden aikana jääneet ilman töitä. Mihin ne loput työllistyvät, ole hyvä ja kerro!

Vierailija
7/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin koulutukseni takia pätevä kelan virkailijaksi mutta eivät ne ota töihin. Olen lähettänyt jotain 7 hakemusta mutta ei onnaa.

Vierailija
8/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä nykypäivänä riitä edes yksi kun nämä ovat osa-aikatöitä, määräaikaisuuksia yms. pätkää ja silppua.Yhtä mittaa saa olla uutta hakemassa., et taida paljoa nykypäivän työelämästä tietää. Minäkin olen kahdella eri työnantajalla töissä ja haen kolmatta kun näillä ei ole tarjota riittämiin töitä...tai siis sitä palkkaa.

Vierailija
9/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virheitä on valtion vahingoksi, rahat pitää periä takaisin tantoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi