Kenen mielestä kokki Kape Aihinen on seksikäs?
Kommentit (34)
Kape on aivan ihana ollut aina. Huumorintajuinen ja ohjelmissaan tulee sitä asiapuoltakin kivasti. Tosiaan ei ole niitä tatskoja häiritsemässä. Kape 10+ ja moiskis💋
No ei todellakaan ole. Olen myös samaa ikäluokkaa ja taas kerran mykistynyt ikäisteni miesmausta. Seksikkään miehen katseesta pitää paistaa äly. Mutta juu, leopardit jalkaan ja etsimään oma KaPEE.
Kapen vaimon tai miehen.... toivon mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on. Hän on niitä tapauksia, jotka ei ole varsinaisesti hyvän näköisiä, mutta jotain valtavaa vetovoimaa silti on. (Olen itse suunnilleen hänen ikäisensä)
Sun iässä joudut tyytymään itseäsi 10-15 v vanhempiin ellet ole hoikka ja muodikas.
No jaa... Seksiseuraa ainakin löytäisi helposti hyvinkin nuorista, jos sellainen kiinnostaisi. Parisuhteeseen varmaan tosiaan todennäköisempi omanikäinen tai vanhempi, enkä itsekään haluaisi jonkun paljon nuoremman kanssa elää. Ei mulle kyllä 10-15 vuotta vanhempi olisi ollenkaan mitään tyytymistä, henkinen yhteensopivuus on tässä iässä tärkeämpää kuin joku nuorekkuus, ulkonäkö tai edes seksi.
Karisma, älykkyys ja ulkonäkö kuin... KASTEMADOLLA.
Kape mokas avioliittonsa ja lastensa elämän.
Raha raha raha. Minä minä minä.
Eikö mikään riitä?
Pian se ilo on vain erektiolääke.
Perhe meni.
Semivanha se jo on.
Pidin aiemmin häntä fiksuna.
Kysykää hänen pitkäaikaiselta aviovaimoltaan.
Kaikki Turkulaiset miehet on seksikkäitä.
Pidin häntä seksikkäänä siihen asti kun kuulin, ettei halua maksaa elareita lapsilleen. Oli niin kova turn-off, että enää en tunne vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Kapesta tulee mieleen surullisen kuuluisa video suomalaisten palkkaamisesta
Mikä tämä juttu olikaan? Olen unohtanut täysin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä koukkunokka
Eikös sillä ole hyppyrinokka. Koukkunokka on ihan päinvastainen, eikä niitä onneksi suomalaisilla juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Turkulaiset miehet on seksikkäitä.
Joopa joo, tommi läntinen, kape, aurinkokuningas, matti ja teppo, ressu, robin, Jethro.. Onkohan Turun raanavedessä jotain vikaa. Kaikki jotenkin kuin epämouodostuneita.
Minusta se on jotenkin söpön pörröinen :)