Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kolposkopian jälkeen

Vierailija
21.11.2024 |

Kävin pariviikkoa sitten kolposkopiassa HSIL solumuutoksen vuoksi. Kolposkopiassa otettiin pari koepalaa ja sen jälkeen rusehtavaa vuoto oli muutaman päivän jonka jälkeen uskaltaisuin harrastamaan seksiä, eikä mitään ongelmaa ollut. Nyt kuitenki seksiä harrastaessa vatsassa tuntui vihlaisu ja alkoi vuotaa vaaleaa kirkasta verta? Onko joku haava voinut aueta vai onkohan syöpä😔 koskaan aiemmin tällaista ei ole ollut.

lisäksi olen nuori HPV rokotettu joten olen hyvin järkyttynyt näistä muutoksista. Kuinka mahdollista on että saan syövän

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun syö steroideja ja menee lääketeollisuuden koekaniiniksi. Kannattaisi lopettaa ennen kuin olet tuhonnut kehosi lopullisesti. Huomioi myös, että sperma on immunodepressantti eli hyökkää kehoasi vastaan joka kerran kun sitä sisääsi otat

Vierailija
2/4 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys syövälle on äärimmäisen pieni sinun kohdallasi. Odota vain rauhassa koepalojen tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ottaisit yhteyttä terveydenhuoltoon ja kysyt sieltä. Onhan se mahdollista, että joku haava on auennut. Jos on pahasti, voi se tarvita paikkaamista.

Syöpä harvemmin kehittyy ihan muutamassa viikossa, että jos koepala on juuri otettu, niin sieltähän tiedät, että oliko syöpä vai ei?

Vierailija
4/4 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ohjeeksi kolposkopian jälkeen olla ilman yhdyntää kolme viikkoa. Eli olisiko liian aikaisin ollut yhdyntää. Varmaan haava auennut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi