Omituinen järjestely: Seiskan toimittaja toivoi Janne Katajan kuolemaa. Kataja säikähti ja soitti Seiskan kustantajalle. Seiskan kustantaja
palkkasi vartijan vartioimaan Katajan kotipihaa.
Kommentit (36)
Vilkuilee puhelinta koska lapsi syntyy. Outoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo Katajan kuolemaa, mutta toivon, että häntä näkyisi vähemmän televisiossa vouhottamassa.
Mutta Suomi nyt on täynnä lahjattomia turhia julkkiksia mölyämässä jotain turhaa. Taidan taas luopua televisiosta. Vie vain tilaa tuossa. Uutiset näkee puhelimestakin.
Minä kaipaan Janne Katajaa ja Nenäpäivää. Nenäpäivä ja Janne aloitti minun joulukauteni vilpittömän naurunsa siivittämänä.
Kuka mistäkin tykkää. Itse kammoksun kaikkia Nenäpäiviä ja muita massa-aivottomuuksia, joilla ostetaan hyvää omaatuntoa.
Kun katsoo hömppää ja soittaa jonkun X-summan puhelimella, niin voi pötkötellä rauhassa loppuvuoden.
Meillä tässä toimii pieniä hyväntekeväisyys yhdistyksiä. Vievät lahjoituksia köyhiin maihin paikan päälle. Jakavat myös hävikkiruokaa paikallisille nimellistä korvausta vastaan.
Jokaiselle on oma tapansa osallistua tai olla osallistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja toivoi kuolemaa, lisäksi uhkasi, kun tavataan karma kostaa. Tyypillinen kuvottava persusaasta tämä Hörkkö. Vajakkipersujen uutislehti on seiska, kun aivot oersusaastoilta puuttuu ne lukee seiskaa.
Klo 09.16.
Mikset ole töissä tähän aikaan?
Etkö pysty?
Oletko jumiutunut johonkin 1800-luvulle?
Ihmisillä voi nyt vuonna 2024 olla etätyö, liukuva työaika, vuorotyö jne.
Joku voi olla jopa eläkkeelläkin tai ruokatauolla. Kyllä! Jonkun ruokatauko voi olla vaikka klo 09:00
Valitettavasti toimittajat voivat kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo ja pilata monen ihmisen elämän.
Mielestäni toimittajien uhreille pitäisi perustaa etujärjestö joka veisi oikeuteen tai julkisensananneuvostoon jotta saataisiin toimittajien mielivalta aisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja toivoi kuolemaa, lisäksi uhkasi, kun tavataan karma kostaa. Tyypillinen kuvottava persusaasta tämä Hörkkö. Vajakkipersujen uutislehti on seiska, kun aivot oersusaastoilta puuttuu ne lukee seiskaa.
Tiedätkö hänen poliittisen kantansa vai tulee persu sinulta jo automaattisesti ilman että edes huomaat sitä?
Mun mielestä julkkisten pitäisi saada esim. kaupassa olla rauhassa .Joku yksityissyys . Ravintolassa ryyppääminen on eri asia jos haluaa silllai julkisesti esiintyä. Mutta oikein ahdistelemalla hakemalla juttua ei ole suotavaa.
Onhan tuo Hörkkö nuoruudessaan jaellut karatepotkuja ja muutenkin rötöstellyt vakavasti.
Vartija oli siis paikallaan.
Kaverin puolesta kyselen ; Maksumuurin takana Hesarissa Seiskasta julkkikset avautunu sevenistä niin mitä siellä kerrotaan?
Toisaalta ymmärtää, kun ensin opiskelee vuosia toimittajaksi ja päätyy seikan juorutoimittajaksi, ei toivoakaan pulitzer-palkinnosta. Ja sitten joku Janne Kataja menestyy hyvin, ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Poikotoidaan lehteä. Itse olen estänyt sen puhelimen ohjelmissa. En halua nähdä edes niitä paskaotsikoita.
Tämä. En ikinä tilaa tai osta Seiskaa.
Voi kuule, paljon kunniakkaampaa on olla Janne Kataja kuin roskalehdessä töissä.
Varmaan sama tyyppi joka täällä kiusasi Antinin Jannea
En yhtään ihmette jos julkkiset pelkäävät tehdä oikaisuja Seiskaan.
Kataja kertoi yhteydenotosta Instagramissa, jolloin Seiskan toimittaja koki Katajan ulostulon maalittamisena ja teki tutkintapyynnön poliisille. Poliisi ei tutkinut väitettyä kunnianloukkausta, sillä poliisin mukaan Kataja oli käsitellyt toimittajan toimintaa asiallisesti ja toista osapuolta kunnioittavasti.
Tämän jälkeen Seiskan toimittaja kirjoitti Facebookissa nimeltä mainitsemattomasta riihimäkeläisestä taikuriretaleesta. Taikurinakin keikkaillut Kataja asuu Riihimäellä.
Helsingin Sanomat haastatteli juttuunsa useita julkisuuden henkilöitä ja kysyi heidän kokemuksiaan Seiska-lehden toimintatavoista.
Lähes kaikki HS:n haastattelemat julkisuuden henkilöt kertovat
Kuinka monta julkkista haastateltiin?
Aivan järkyttävää tämä joidenkin lahjattomien suosikkien ylläpito.
Media pursuaa yhtä ja samaa typerää tyyppiä.
Eikö suomalaiset enää ymmärrä vaatia vaihtelua ja ennenkaikkea vähäisintä laatua?
Poikotoidaan lehteä. Itse olen estänyt sen puhelimen ohjelmissa. En halua nähdä edes niitä paskaotsikoita.