Kukaan lukenut Juha Itkosen kirjoja?
Kommentit (8)
rakastaa enemmän oli musta tosi hyvä, mutta Kohti ei jotenkin vienyt mukanaan, vaan tavasin sitä varmaan pari kuukautta.
Minusta Itkonen itse on vain niin lutusen näköinen, Ihan ihmettelen omaa reaktiotani, kun en nykyään enää jaksa olla kiinnostunut mistään julkkismiehistä, onko ne vetävän näköisiä tai oloisia vai ei. Ihana on kuitenkin yrittää herättää mieheni mustasukkaisuutta, mutta hän vain hymähtelee...
Kohti ei ollut minua hirveästi koskettava.
Sitten yritin lukea Myöhempien aikojen pyhiä, mutta se ei jotenkin sytyttänyt enkä päässyt alkua pidemmälle. Olen lukenut myös hänen (lasten)runojaan ja pidän niistä.
kyllähän sen luki, tyyli oli niin erilainen kuin niissä kirjoissa mitä yleensä luen. Vertailun vuoksi lukisin mielellään myös muut hänen kirjansa.
mutta olen ajatellut antaa toisen mahdollisuuden tuon "Kohti" -kirjan kohdalla.
Mulle se "Anna minun jne." näyttäytyi jotenkin sellaisena poikien reginana... vähän lapsellisena seksifantasiajuttuna. Mutta ei se mua tapa vaikka toisenkin kirjan häneltä vielä lukisin kokeeksi.
Jos joutuu lukemaan kymmenen paskaa kirjaa ja kymmenen keskinkertaista ennen kuin löytää yhden ihanan, se on musta vielä vaivan arvoista. :-)
ja tykännyt todella paljon. Suosittelen.